Cina84 skrev 2015-12-11 14:23:37 följande:
Då har jag pratat med läkaren.Han tänker att det nog är slumpen som gjort att vi inte lyckats än och trodde inte att antikropparna skulle vara en del i det hela. Vi kom dock fram till att jag ska undersöka slemhinnan i samband med nästa mens för att utesluta att det är den som kärvar och ev köra på en antibiotika kur om det visar sig vara något. Så vi ska inte köra på nästa mens utan nästa igen.. Ostim. FET för jag har regelbunden mens sa han, fast när vi lagt på så slog det mog att jag gjorde Stim FET sist för att den har rubbats och blivit mycket längre. Jag får ta och ringa dit igen och informera om mina cyklar detta år så får vi se om det ändå inte ska bli ett Stim. FET. Jag fick svar på en del frågor men vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag känner mig lite tom inuti och lite ledsen. Dels tror jag för att vi måste vänta en cykel men också för att det lite kändes som att han inte riktigt hade tid med mig. Jag vet att de har mycket att göra men jag tycker ändå att man ska få känna att man får tid.
Kan ni också känna paniken över att åldern tickar på? Det är en av sakerna som, även om kag bara får acceptera det, bubblar i mitt huvud..
Nä x antal brownies kommer slinka ner ikväll sen får jag blicka framåt.
Kram på er och ha en fin helg.
Pusheen lycka till imorgon :).
Usch.. Kram vännen.. Vet vilken känsla du har.. Tomheten. Kan inte sätta fingret på när jag kände så men jag vet vad du menar. Men det är ju bra ändå att du ska undersökas. Mycket bättre att vänta lite och undersökas och få svar.
Jag verkligen avskyr när det inte känns som att de inte har tid med en utan tycker mest att man är besvärlig som ringer. Så var det efter mitt utomkvedshavandeskap. Var helt förstörd och ringde och ville prata med någon. Fick bara till svars att "det går över snart. Det minskar inte dina chanser att bli gravid" jaså? Här sitter jag snart tre år senare och två misslyckade ivfer.
Hoppas verkligen att undersökningen kan ge er svar. Man vill ju bara hitta en anledning till varför det inte funkar och sen "fixa" det problemet. Bara ring dem och berätta om dina cykler. Det kan ju få dem att ändra sig. Lika bra att ringa in och ligga på. Hade jag inte gjort det så hade jag ju gjort kort protokoll och kanske misslyckats ytterligare en gång!
Jag känner absolut av åldrandet.. Det blir så uppenbart på hur lång tid allt tar särskilt när det snart är ett nytt år! Jag fyller liksom 34(?!?!?) i mars. Huuuur kan jag bli så gammal redan? Allt har tagit så fruktansvärt lång tid!
Tack för lyckönskningen. 19(!!!) blåsor idag! Jösses.. Antingen eller på mig verkar det som. Nu vill de inte att jag ska utveckla fler. Minska dosen idag och imorgon och in på vul igen på måndag. Nu ska de "bara" växa på sig. ÄP eventuellt på onsdag.
Kram kram