Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Oj ja då var det konstigt. Kan tyvärr inte hjälpa dig just nu. Sitter med mobilen. :P
Oj ja då var det konstigt. Kan tyvärr inte hjälpa dig just nu. Sitter med mobilen. :P
Någon som vet när de stänger för jul? Funderar på OM man nu skulle bli gravid så kanske man inte hinner få ett VUL innan jul. Lite synd. :-/
Ja jag tänker positivt! :)
Tany: Ja. Men det gäller nog bara äggplock enligt hemsidan. Får höra om det blir aktuellt. Eller när!!! :)
Hoppfull: Åh vad bra att jag kan vara till hjälp. Känns roligt! Hoppas det går bra för er. :)
Jag har börjat toknysa. Har hört att det är ett gravsymptom.
Just det, ägglossningssprutan kan absolut göra en nedstämd. Den innehåller hcg, gravhormonet. :)
Strandhem: Har du inte räknat puffarna? Där finns till 60 och lite extra. Men bra att byta innan. Tror det är svårt att få spontan ägglossning ändå för det tar ett tag innan det går ur kroppen. Jag fick avbryta sprayningen en gång och då blev mensen en vecka sen. Har aldrig hört att det har hänt. Är du osäker så ring kliniken och hör.
Strandhem: Äsch då. Inte lätt att tänka på allt. Hur länge och mycket har du sprayat då? Hoppas det går bra ändå. :)
Det här progesteronet gör en väldigt trött. Zzzzz. Godnatt!!! :)
Vaknade tidigt och kände som mensvärk. Hade så tidigt i förra graviditeten. Kan det vara något positivt? :O
Malphie: Tack! Åh stackars. Fortfarande kvar... Hoppas verkligen det blir plus idag för dig. :)