regnbagsbarn skrev 2015-11-11 19:46:39 följande:
Åh, jag förstår verkligen din oro för att de inte ska växa. Det är verkligen upp som en sol, ner som en pannkaka... Vi håller tummarna för att de har vuxit på fredag. Då gör vi vårt andra ul eftersom det inte vuxit särskilt mycket i tisdags... Vi får kämpa tillsammans!
Ja vi får verkligen hålla alla tummar och tår nu för att fredag blir en bra dag för oss alla nu!
Innan vi gick in idag kände jag mig jätte positiv och beredd på att ta det som det kommer men gick ändå därifrån med tårar i ögonen. Att inte konkret veta hur och vad som kommer hända tar så mycket kraft.
Hur mår ni annars? jag har känt sen igår att det värker neråt som en ganska påtaglig mensvärk. jobbigt när jag sitter ner länge som i bilen på väg till malmö (vi har nästan 2 timmar dit) Har mått illa ikväll och dricker väldigt mycket- mer tötstig än hungrig. Just att det börjat kännas i kroppen mer konstant gjorde nog att det kändes lite mer som bakslag idag. trodde väl på något sätt att det skulle hunnit hända mer och lite orolig över att om jag ska behöva ha ännu mer ont i helgen då...