• Kajo

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Mella79 skrev 2016-03-22 08:31:52 följande:

Jag är gravid ! Vågar inte tro det riktigt ! Har tagit 3 tester!

Åh så kul! Grattis!!
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-03-22 15:55:58 följande:

Hej tjejer!

Nu har jag fått se ett litet hjärta slå!! Känns helt overkligt! Hur kan det finnas två hjärtan i min kropp som slår just nu? Heeelt sjukt men också helt underbart!

NU kan jag gå med på att jag är hundra procent gravid

Det blir en bebis och den var i rätt storlek med åldern. So far so good

Många kramar till er mina fina vänner och superhjältar som kämpar!

Åh Gud så skönt! Jag har tänkt på dig.

Nu längtar jag ännu mer. Hur stor va hen? Ska du skriva in dig på mvc nu? Och vilken vecka är du i? (Tusen frågor:))
  • Kajo

Jag skrev ju innan att jag skulle ta en paus från FL men det går inte att låta bli och följa er.

Har du provat skrapning Cina? Vi gjorde ju det nu inför detta försöket. Det kan ju vara värt att prova!

Jag är i vecka 6 (5+4) och har en massa krämpor.

• Kajo
    Pusheen skrev 2016-04-03 10:38:00 följande:

Lycka till imorgon Kajo <3

Tack! Har börjat må så galet illa. Hur mår du?
  • Kajo
    Cina84 skrev 2016-04-06 18:57:14 följande:
    Hej fina :).

Ja du, det är faktiskt så att jag drar igång med ett nytt försök imorgon :). Vädjar till alla sorters väsen här i universum att det blir mitt sista försök!

Kram
    Jag har också tänkt på dig! Lycka till nu, jag ska också vädja till alla sorters väsen att det är denna gången det går för dig!<3
    Då är det sprutstart imorgon? Kram
  • Kajo

Hur går det Cina? Har du varit på en äggcheck än? Vad va det jag läste om potstisavkok? :) lät inte så gott.

Jag har haft en blödning (i torsdags). Åkte in till kk gynakut men allt va bra med fostret. Hade en blödning i livmodern, mellan hinnsäcken och livmoderhalstappen. Nu ska jag kontrolleras på torsdag igen. Första mötet på mvc är imorgon. Annars mår jag ganska dåligt. Man trodde att man skulle få njuta av en graviditet men fan vad jobbigt det är med all oro, illamående, oro och ja sa jag oro?
    Tänker på alla här och hoppas ni får en lyckad runda! Kramar

• Kajo
    Cina84 skrev 2016-04-12 18:47:20 följande:
    Hej kajo :). Imorgon är det dags!

Ojdå, fy vad jobbigt det måste varit innan du fick veta att allt var ok.

Tänk, när man är i en fas så tror man att nästa fas är enklare.. Hoppas snart att du kan få slippa oron och kan få njuta (men att du får må illa ett tag till ;). ).

Kram!
    Ok, då hoppas jag du får gott om ägg med gonalen. Är det första kontrollen? Snabbt det går när man väl börjar med sprutorna! Jag håller mina tummar! Vad gör ni annorlunda denna gången?
  • Kajo
    olssonJenny skrev 2016-04-12 20:29:40 följande:
    hehe de var jag som skrev om potatisavkok! fick ett tips av en kompis att det skulle vara ett gammalt husmorsknep. men gott var de inte .. typ som att dricka geggamojsvatten.. ush det lät inte kul=(  hur långt gången är du nu? håller alla tummar! kram
    Usch jag kan tänka mig det! Men vad gör man inte för ett litet liv :)
    Jag är i vecka 8+5 (vecka 9), byter vecka på torsdagar. Så på torsdag går jag in i vecka 10. Känns lite skönt att det blir tvåsiffrigt :)
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö