Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Hur är det med alla? Haft en bra helg?
Med mig är det ok. Vill bara att td ska komma. Vaknar på natten och måste kissa, vet inte om det är crinonen eller symptom.
Hur är det med alla? Haft en bra helg?
Med mig är det ok. Vill bara att td ska komma. Vaknar på natten och måste kissa, vet inte om det är crinonen eller symptom.
Så kom jag äntligen fram till officiell testdag.
Jag kan nog inte förneka det längre.. Jag verkar vara gravid! Känns helt overkligt.
Jag vet hur det känns för er nu när ni får detta beskedet. Ni kanske känner orättvisa. Det hade jag förmodligen gjort en smula även fast jag hade blivit skitglad om det varit någon av er <3
Ni är helt fantastiska kämpar!! Jag beundrar er alla som går igenom detta helvete. Det kommer bli er tur med och då kommer jag glädjas med er!
Nu börjar nästa oro, precis som att plusset skulle lugna.. Nej då.. "Sitter det rätt? Lever det än? Hur kommer det gå?"
Tusen funderingar och orosmoment.
Jag ska verkligen försöka att bara tänka att det fan är min tur nu! Detta kommer gå vägen!
Tusen kramar till er mina fina vänner!
Cina hur är det med dig? Har du testat dig än? Tänker på dig!
Är jäkligt ledsen för din skull Cina, jag vet precis hur du har det. Du är inte själv om detta. Nu måste vi utvärdera och göra en plan! Vilket försök va nu detta? Jag tycker du ska be om antibiotika och andra kring mediciner. Jag kan inte skriva så mkt nu, är i fält. Men du ska veta att jag tänker på dig och vet precis den ångesten du antagligen känner nu; ska det aldrig gå? Men fy hundan vad det ska göra det till slut!! Kärlek till dig.
Hej tjejer! Det jag varit händelserika dagar. Jag va på kliniken i fredags och blev undersökt pga misstänkt överstimulering. Doktorn konstaterade det och ville jag skulle ta ett graviditetstest hos dom via blodprov, sen ringde dom och meddelade resultatet någon timme senare. Det va positivt, vilket jag nästan va säker på imed jag redan testat dagen innan. Sköterskan va jättegullig och gratulerade och bad mig läsa på om livsmedel osv, sen bokade vi tid för ul (hjärtljud) 4/4. Vill bara att tiden ska gå. Och så r jag rädd för att sluta med crinonen.
Hur fantastiskt det verkligen va att få ett positivt test, så är det lika nervöst nu. Men jag är lycklig med!
Ja min officiella testdag är på torsdag 17/3
Rd 11 när vågar man testa ? ????
Jag har beslutat mig för att lämna FL ett tag, blir bara orolig och nojig av allt jag läser och tänker att jag behöver koppla bort allt och njuta av min graviditet. Jag tänker på alla er som kämpar vidare och håller tummarna för alla att vi snart får ha ett litet knyte i famnen!
Extra många tankar till dig Cina <3
Kramar till alla! Vilka krigare vi är.