-
Hoppfull2013 skrev 2012-11-20 19:47:46 följande:Libra lycka till imorgon!
-
Tack för alla tummar :)
Nu har jag varit på äggplock. Det gick jättebra. 7 ägg fick de ut. Känns bra. Imorgon ska jag ringa kl 10 för att se hur det gått. Nervöst!!!
Vill ni läsa om hur det gick till så finns det här: www.minbebis.com/blogg/libra/ -
Maybe: Jag sa också så innan. Även om vi lyckades på första försöket. Det är kanske därför det var ett lätt val att försöka igen ändå. Även om jag också mår dåligt. Jag försöker fokusera på att det bara är 1 månad som man är inne i IVF-bubblan. Idag hade jag äggplock och känner redan att jag nog skulle orka med en gång till om det skulle vara så. Men hoppas på att det blir inför ett syskonförsök för just nu känns det inte aktuellt.
Kanske du skulle kunna ta en paus? Eller det är kanske inte möjligt...
Kram -
Aj vad det gör ont att nysa
-
cornelia: Håller tummarna för ett +. :)
-
Tack för tummarna. 2 embryon har växt till sig. 1 av de får vi tillbaka imorgon. Hurra vad glad jag är. Hoppas den andra klarar sig till frysen. :D
-
TheMrs: Jag fick ett brev på rd5 sist. Så 1 vecka. De sa till mig vid återföringen då att 2-3 stycken skulle klara sig till frysen, men nej. Inga klarade sig. Dumt att de sa så. :-/
-
Uppdaterar lite...
Väntar på första möte:
lovvan
Sindyrella1983 (6 Dec)
diana0101 (3 Dec)
Rosenäng (26 Nov)
Pärla84
Spraystart:
Mjeja - v.48
Sprutstart:
Maybe - 22 Nov
VUL:
Sessan 83 K - 23 Nov
Hoppfull2013 - 23 Nov
Maybe - 27 Nov
Äggplock:
Sessan 83 K - v.48
Maybe - v.49
Mjeja - v.3
ET/FET:
Libra1 - 23 Nov
Testdag:
Cornelia95 - 22 Nov
Malphie - 26 Nov
TheMrs81 - 28 Nov
Ruvare:
Malphie
Cornelia95
TheMrs81
Gravida:
Karin13
Fridalilla
Tant Groda
Väntar på ny IVF:
Tinapina
Försöker1
Tany
Bollaloll
Jessicaaa
IVF försök ( färskt och frysa )
Tany - 1
Karin13 - 3 (Gravid)
Fridalilla - 2 (Gravid)
Libra1- 2
Malphie - 1
Tant Groda - 1(Gravid)
Försöker1 - 1
Sessan 83 K - 1
Themr81 - 1
Bollaloll - 1
Mjeja - 1
Jessicaaa - 1
Hoppfull2013 - 1
Cornelia95 - 1
Maybe - 2
-
Lycka till imorgon! :)Sessan 83 K skrev 2012-11-22 15:52:47 följande:Imorgon blir det VUL och jag hoppas de kommer se fina och många äggblåsor så det blir ÄP i v 48 :) Håller alla tummar jag har ( 2 ) för att det ska bli av :)
-
cornelia: Vad roligt. Grattis i massor. :)