• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

fridalilla skrev 2012-06-20 19:00:18 följande:
    Verkar som jag inte behöver försök 2 :) gjorde grav test idag och det visade plus! :)
    hurrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... många kvinnor gravida naturligt efter misslyckats eller avbryta ivf .... jag är så glad för att du Hjärta
  • Tany

Fridalilla: har du blodprov för graviditet? Avbryter du ivf? :)

• Tany

Vad tråkigt: (men du är rätt.... du kan få igen :), varför du inte göra ivf i augusti? jag ska börja i augusti och eftersom den är lång protokoll, ÄP är i september.... hoppas vi få plus naturligt i juni eller juli :)

• Tany

Hej vänner

Jag kallade till RMC igår och de svarade telefon 8: 30-11: 30...

• Tany
    Miilli81 skrev 2012-08-05 18:02:08 följande:
    Hejsan!
    Jag är nu här och känner att jag behöver prata med andra i samma situation. Jag och min kille har försökt bli gravida i 2,5 år och vi har väntat på ivf i 2 år. Ni alla vet ju vad den här väntan gör med en... Känslorna svämmar över ibland efter en längtan efter ett barn. Vi gör ivf på rmc i Malmö och jag är på 6e dagen med nedreglering med synarela. Jag mår hyfsat bra än så länge men har huvudvärk och är vimsig.
    Jag känner att all utredning och väntan har tärt på vårt förhållande. Vissa dagar känns det som om vårt förhållande har blivit starkare men vi bråkar en del, framför allt när alkohol är inblandat. Nu tänker jag helt sluta med alkohol.... Dels för att det närmar sig tills jag ska börja spruta in hormoner men även för att jag inte kan hantera mitt humör emellanåt.
    Hur upplever nu andra att ert förhållande påverkats?
    Håller tummarna för er alla :)!!!
    välkommen hit
    Hoppas du får positivt av din första försöket. vad är ditt problem?
  • Tany
    hej vänner

Jag börjar med synarel i september med min nästa cykel. och ÄP är ca vecka 42. är det någon som har ÄP samma tid?
  • Tany
    Sindyrella1983 skrev 2012-08-21 16:04:05 följande:
    En fråga..... Om man inte får något befruktat som dom kan sätt in, "kostar" det poäng ändå?
    De berättade att de räknar poängen från det de sätta tillbaka embryot ... så, om du avbryter innan eller om du inte överföra, du har dina poäng.Glad
  • Tany
    hej alla
    Jag väntar på mina mens sedan från dag 21 börjar jag spraya ... så glada och lyckliga ... lycka till alla
  • Tany
    minasera skrev 2012-09-01 22:48:13 följande:

Vet inte det är min 3:e försökt men ålders och embryos kvalitet påverkar . Min första försökt jag har fått ett emb. Andra och 3:e fått två.
    Lycka till dig den här gången;)
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö