Pusheen skrev 2016-03-02 06:19:49 följande:
Fattar ingenting! Kommit ut en massa lutinus i natt vid nattkissen och nu i morse. Ingen färg alls i det.
Knäpp som jag är körde jag in införingsgrejen två gånger när jag skulle ta kvällsdosen igårkväll men det var ingen färg på den.
Vad händer?
Vågar inte tro något egentligen.. Td på måndag.
Tog ett test vid nattkissen som visade +.
Livrädd att det är mensen som bara hämtar andan för att sen komma igång ordentligt!
Åh vännen, jag skulle så gärna vilja göra dig lugnare, men jag förstår att du inte vågar hoppas för mycket. Man är ju livrädd, såklart. Men jag tror verkligen att det är som du hoppas. Du har fått två positiva test nu och bara lite rosa. Du är nog gravid kära du. Nu hoppas vi att den håller sig kvar. Det är ju fantastiskt! Jag släpper dock inte mina tummar för dig, för jag känner din nervositet och jag förstår att man inte vågar ta ut något i förskott. Det här är ju anledningen till att man inte ska testa för tidigt. Men jag förstår varför du gjorde det. Jag gjorde ju samma sak när jag började blöda (men jag visste ju svaret, negativt, då jag blödde som fan. Men hade jag bara haft lite rosa hade jag också testat)