Cina84 skrev 2016-02-14 20:07:20 följande:
Okej då hänger jag med.
Ja det blir det kanske, det återstår att se ;).
Jepps, jag ringer dit och så blir det återföring fem dagar senare för det är en blastis i frysen. Efter detta försök har vi ett färskförsök kvar och ev något fet beroende på om vi går något till frysen då. ( om inte vi har turen på vår sida nu förstås).
Kajo skrev 2016-02-14 19:00:15 följande:Nu har jag precis blandat menopuren, tar första sprutan ikväll. Det är över 1 år sen jag gjorde detta sist. Är nervös och livrädd, vill ju bara det ska funka nu. Det har varit en jäkligt seg start på året; först va ju mensen försenad 3 veckor (har aldrig hänt innan). Sen hade jag två blåsor, en blåsa på vardera äggstock. Den ena blev punkterad i fredags och sen kom mensen tillslut. Är redan trött på allting! Mkt känslor idag :(
Förstår att det är mycket som snurrar i huvudet på dig. Nu är det på g på riktigt igen. Du får göra små delmål som du kan bocka av så kanske det känns lite skönare. Vi finns här om du behöver oss :).
Kram
Tack Cina, delmål är ett bra tips! Så känns det inte så långt borta heller. Jag hoppas du slipper köra ett nytt färskförsök. Jag märker att jag har förträngt hur jobbigt det kan vara med sprutorna. Man känner sig sådär "sjuk" av dom. Då kör du med äl-stickor nu? Tack för ni finns! Tänk så länge vi skrivit till varandra nu...på gott och ont.