• Hjärtat78

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hej hoppar in med lite pepp, vi började ifjor oktober på Rmc fick ut 10 ägg/5 befruktade och inget till frysen tänkte nu ska vi lyckas och fick negativt. Körde andra i februari 5ägg/ alla befruktade, inget till frysen hade inte mkt hopp och negativt igen. Nu tänkte vi 3:e gången i april 15ägg/11 befruktade och 2 guldägg till frysen och negativt. Vi bestämde paus över sommaren, jag och sambon stack till Rhodos och gifte oss i smyg glömde bort allt med Ivf och levt på lyckan hela tiden sen 9/8. Så den 12 sept gjorde vi privat frysförsökoch vi lyckades. Fick liten blödning v 5+4 och fick tidigare lagt vul för att se så allt var okej. I onsdags var vi hos Margareta och fick se vår ängel med ett fint tickande hjärta!!! Man behöver göra något och släppa tankarna. som vi gjorde och det gav oss tur. 3 år har vi försökt med utomkved och endometrios bakom oss :)

• Hjärtat78

Tany: det kan kännas trångt och svårt att få upp pinnen med crinonet iom du tar 2 gånger om dagen :) Jag kände dagen efter Fet intensiv stickningar när det fäste som lika plötsligt släppte som det kom. Och fick även veckan efter lite onda hugg som gjorde att tårarna kom bara så där. Hoppas det lyckas för dig nu ?

Vår lille prins BF 130526
  • Hjärtat78

Tany: Jag hade inga speciella symptomer utan bara att det kändes inte som dom andra 3 gångerna när jag hade ruvat och ingen känning på mens :) Vilket brukar kännas 2 dagar innan TD pga min endo :(

• Hjärtat78

Tany ta den tid du behöver för att få ny kraft att göra nästa försök.  Skickar styrkekramar till dig vännen <3

• Hjärtat78

Strandhem: Ta bara den Crinone som du ska ta, för kroppen tar upp det som behöver och sen sen får du flytningar blandat med överskottet från Crinone. Det kan bli ganska kletigt ibland, när jag gjorde FET tog jag både morgon och kväll... Flört

• Hjärtat78

Hej Mirror1988 jag har oxå endometrios och inför vår Ivf 2011 så fick jag oxå genomgå operation för att rensa bort allt för att få bästa förutsättningen. Veckan efter operationen fick jag börja med nedreglering Zoladex och fick ta det 1 gång i månaden  för att Endometriosen inte skulle komma tillbaka, så hör med din läkare som utförde operationen så du kommer under behandling innan du börjar med Ivfen efter sommaren, För går du obehandlad tills det så kommer det bara växa mer. Efter 3 Ivf och 1 Fet så väntar vi nästa vecka vår lille pojke :)

Vår lille prins BF 1305
  • Hjärtat78

diana0101: Jag gjorde stimulerad Fet och var på vul 5/9 och sen sattes embryot in 12/9  femdagars och vi lyckades, så nästa vecka tittar han ut pga jag ska sättas igång. Jag vet att Rmc inte vill man ska ta hälsokost men efter läst flera som hade testat Babyklister så beställde jag det och tog dom 3 gånger om dagen eftersom vi själva fick betala pga våra poäng tog slut men hade 2 i frysen. Lycka till!!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö