Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Får jag vara med här? Börjar med nässpray 10 oktober :)
Får jag vara med här? Börjar med nässpray 10 oktober :)
TheMrs81:
Jag har PCOS och mannen har teratozoospermi, så för vår del hade det varit ytterst svårt att lyckas på egen hand.
Lägg gärna till mig på listan :) Börjar med nässpray 10 oktober. Räknar ner nu, längtar så till detta sätter igång.
En fråga till alla er som varit med om detta tidigare...
Vi har beräknat äggplock v. 45 och nu undrar jag vad som händer efter att ett ägg eventuellt sätts tillbaka. Hur många kontroller görs och efter hur lång tid?
Anledningen till att jag frågar är att vi har blivit bortbjudna över nyår och funderar på när vi kan åka iväg och när vi behöver vara hemma igen.
Tacksam för svar!
Imorgon är det dags att börja med nässprayen!
Ska den tas vid samma tid varje dag? Ni som gjort detta tidigare...vad ska jag tänka på? Har ni haft biverkningar av sprayen?
Första sprayningen gjord ð??? Nu får vi se hur jag reagerar på detta. Spännande att det verkligen är igång nu!
Dag 6 med Synarel och jag har ont i hela kroppen...framför allt i axlar, skuldror, överarmarna och knäna. Är det Synarel eller en begynnande förkylning?
En liten undran från mig...kan man få tag på RMC under helgen? Håller på med nässpray nu och eventuellt kommer mensen i helgen och då ska man ju ringa till dem. Tacksam för svar! :)
Tack för era svar :)
Har pratat med dem idag och fått svar på mina frågor.
Trevlig helg!
Ska inte klaga över att ha fått många biverkningar av Synarel, men tre nätter utan sömn börjar att ta ut sin rätt nu...
Ligger hemma i sängen och gråter... Menssmärtan som nu slagit in är värre än någonsin tidigare. Brukar ha lite molande värk, men detta..!! Plus illamående :(
Har ni upplevt samma sak efter Synarel?