• Carolina12

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

lovvan skrev 2012-09-16 19:58:41 följande:
    Vad roligt att ha hittat den här tråden. Jag ska göra ivf i Malmö nu i höst. Om en vecka har det gått tre månader av väntetiden men det står på deras hemsida att man får vänta ca 4 månader nu för ett första samtal. Tänkte höra med er hur långt innan samtalet som ni fick er kallelse? Känner att jag verkligen behöver ett datum för att känna att känna att jag har ett "mål" att räkna ner till.

Lycka till alla!  

Hej! Hoppar in här eftersom det kan bli aktuellt med IVF för mig. Just gjort en insemination men om det inte funkar vill läkaren på RMC sätta oss i kö för IVF. Lät på henne som om det var lång kö. Menar du att från att ni sattes i kö har det gått tre månader utan ens en kallelse? Vår erfarenhet är att allt tar enormt lång tid i Malmö. Förstår verkligen att du vill ha ett datum. Det hjälper. Hoppas du får det snart annars får du väl ringa och tjata lite.. :)

• Carolina12

Tack Lovvan! Ja gör det! Hoppas du får ett besked av dem på tel. Ibland är de ju sena med att skicka ut bev. Ni kanske har en tid som väntar. Lycka till!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö