• katze

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:11:31 följande:
    Men eftersom jag inte bryr mig om din handtralla så varför ska du ifrågasätta det jag gör och inte gör? Jag vill bara göra er medvetna om att det inte är självklart att alla uppskattar onani.
    för att du gör felet att skriva om folk. du skriver saker som dom som onanerar kan inte upleva det verkligt vackra osv.  det samma skulle vara att skriva dom som inte onanerar är förtorkade gamla nuckor som inte kan släppa loss för att dom sitter inne pa en mentalsperr och bara inte vet vad som är bra för dom. jag gissar att när du läser nagot liknade känner du dig träffad efter som det ju faktiskt skrivs sa generelt att det maste handla även om dig. självklart vill du da tala om att det för dig inte är sa.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:13:06 följande:
    Sen skulle en eller annan interpunktion göra ditt inlägg mer läsbart. Ett litet tips, bara.
    det tror jag säkert. jag vet bara inte vart jag skulle sätta dom.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:12:29 följande:
    Jag anser att det är överdrivet och lutar mot missbruk om man inte säger sig kunna avstå en enda dag. Är det klart och tydligt nog för dig?
    jag har förstatt det men som sagt det är inte det du har sagt i inläggen innan.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:25 följande:
    Jag föredrar i alla fall att lyssna på musik, läsa en bok, gå barfota i gräset före att oa´nanera. Det verkar så taffligt och löjligt att suggerera fram något man vill uppleva i stället för att uppleva något vackert på riktigt. Lite enfaldigt och löjeväckande.
    lite enfaldigt och löjeveckande är man ju om man tycker om sex i stället för det som är vackert pa riktigt...
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:24:03 följande:
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.
    fast man latsas inte ha skönt man har skönt.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:29:13 följande:
    För att man inbillar sig at man gör något man inte kan göra i verkligheten. Löjeväckande för mig. Jag föredrar att göra något där mina sinnen kan vara öppna och alerta och jag upplever något på riktigt, utan självsuggestion.
    varför tror du att det handlar om att fantisera i hop nagot. jag tänker oftast inte pa nagot särskilt och sa gott som aldrig pa en särskild persson. det finns säkert dom som gör det men langt ifran alla. det handlar om att njuta av en sexuell uplevelese det är rent kropsligt som att klia sig där det kliar eller ta ett varmt bad inte sitter jag i badbaljan och drömmer om karibiskasjön likssom
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:33:50 följande:
    Ok, det är DÄRFÖR porr existerar-för att man inte vill fantisera om någon annan?
    men hur kan du hävda att det har med mig att göra tt porr finns. jag använder sällan porr och aldrig i samband med onani. kan funka som förspel
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:39:29 följande:
    Men varför ska man grunda allt på DIN subjektiva verklighet när men inte ska göra så i mitt fall?
    nej absolut inte men efter som du skriver till mig att det är därför det finns porr när jag just förklarta att jag inte fantiserar om andra är ungefär som att hävda att jag ljuger och det är därför jag undrar vad porr har med mig att göra.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:44:12 följande:
    Vilket jag gör, eller hur. Som sagt, vi är ganska många som inte gillar sex, men man kan inte prata om det. Det är så FULT att inte gilla sex.
    det är helt ok att inte tycka om sex. men det betyder inte att andra inte gör det eller att dom borde göra saker som är vackra pa riktigt.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:18:16 följande:
    Det skulle väl vara riktigt dumt om han fantiserade om henne när hon var på väg hem? Som jag förstått av allt jag läst och hört i ämnet under mitt liv så fantiserar män nästan aldrig om sin partner. Det behövs ju inte!
    dom flesta tänker nog inte pa nagon särskild alls.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:22:23 följande:
    Kan inte någon man berätta om detta? Eftersom du menar att jag har fel i att man fantiserar om att ha sex. Sex har man oftast med någon, eller hur?
    nej man har inte oftast sex med nagon.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:26:01 följande:
    Hur har du sex? Mest via onani, är såklart svaret. Och vid onani tänker du inte på någon. Det menar du skulle vara så roligt att jag missar något?
    i allmänhet har man inte mer sex med nagon annan utan med sig själv.
    du vet i ett förhallande har du sex med din partner (i regelfall) och med dig själv i form av onani
    sen har du perioder där du är singel och där har du oftast bara sex med dig själv (om man bortser fran lösaförbindelser) alltsa har man mer sex pa egen hand än tillsammans med nagon annan i regelfall.

jag tror inte att du har missat nagot det är en grej som är upp till var och en att bestäma vad dom prefererar.

och oftast tänker jag inte pa nagon särskild persson vid onani utan pa känslan och uplevelsen. det handlar inte om att jag använder onani som surogat för nagot annat utan att det är ett trevligt kompliment.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:38:46 följande:
    Men nu frågade jag någon annan, eftersom maninte alltid ska utgå från sig själv. Om en man blir kär i en kvinna, är onanin så viktig att han måste fortsätta i samma grad?
    om man blir kär i en man är motviljan till onani sa stor att man maste slänga ut honom?
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:41:46 följande:
    Som jag skrivit innan så brukar männen ljuga om det i början. Ja, motviljan och äcklet gör att man inte kan vara ihop. Menar du att en man äcklas av en kvinna som inte onanerar? (Kom nu ihåg att du vände på min fråga...)
    nej jag tror väll att man äcklas av att man inte kan se längre än till sit eget äckel.
    att inte fa göra vad man vill med sin kropp och att bli sa pass dominerad av sin kvinna är nog det som är äcklande.
Svar på tråden Den jäveln runkade!