• katze

Den jäveln runkade!

dessan59 skrev 2012-02-06 10:35:07 följande:
    Katze

Nu vet ju inte vi var han satt och runka(eller låg) var han inne i sovrummet, toaletten? Eller sitter han i soffan och runkar, det är då jag skulle bli förb. Men gammal och mossig som jag är(över 50) så har man händerna på täcket!

men det är inte själva runkandet som jag reagerar över, för det är helt normalt, men var man gör det, det är frågan?
    vist vet vi inte det men jag är kanske minder mossig med mina 31 ar och som jag förstod saken var han ensam hemma och da tycker jag att platsen är ovidkommande.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:05:19 följande:
    Men då är alla nöjda! Jag tycker människor som är besatta av onani är väldigt frånstötande. Jag antar att det är ömsesidigt, men det är knappast något jag är ledsen över.
    fast varför tror du att folk är bessata av onani för att dom tycker om det?
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:19:44 följande:
    Jämfört med mig är de besatta. Är det så jobbigt att jag tycker det är äckligt och frånstötande?
    nu läser du saker som jag inte skriver.

jag tycker väll mer att du later besatt av onaini. för dom flesta är det som att äta nagot gott till efterrätt inget som man är besatt av att man tycker att det kan vara trevligt nagon gang i bland. du tycks tycka och tänka väldigt mycke om och pa onani.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:29:31 följande:
    Jag ahr haft tre långa förhållanden där alla män onanerade minst en gång om dagen, hur mycket sex vi än hade. Jag har inte det behovet och har funderat mycket på det, ja. Men inte mer än dig som tydligen behöver försvara dig.
    ja da kan jag väll bara anta att det ligger hos dig jag själv har aldrig haft det problemet att nagon valt att onaera framför att ha sex med mig.
  • katze
    Denaerys skrev 2012-02-06 11:33:09 följande:
    Kanske kan skylla på tidig morgon och för lite kaffe?
    eller att det är sa manga som faktiskt tycker att det är helt ok att slänga ut den man säger sig älska för att han var otrogen med sig själv.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:38:11 följande:
    Ne, men så har det varit för mig. Jag antar att det är mig det är fel på och jag får skylla mig själv. Men jag äcklas utav det i alla fall. Det verkar som att det inte är "rätt" att äcklas? Att man MÅSTE älska onani och helst porr med.
    aterigen du läser vad du vill jag har aldrig sagt att man maste älska varken porr eller onani utan att man inte behöver vara besat av det för att man tycker om det.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:25 följande:
    Jag föredrar i alla fall att lyssna på musik, läsa en bok, gå barfota i gräset före att oa´nanera. Det verkar så taffligt och löjligt att suggerera fram något man vill uppleva i stället för att uppleva något vackert på riktigt. Lite enfaldigt och löjeväckande.
    jag kan upleva bada saker som nagot vackert. jag kan dessutom tycka om att liga naken i gräset och onanera till musik.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:48:16 följande:
    Men din gräns för vad som är mycket eller besatt är inte samma som min.
    tja nu är det väll kanske inget som är sa pass relativt att man kan sätta egna grenser som betyder nagot helt annat.
    nagra senonymer till besatt
    Styrd, behärskad, helt upfylld ockuperad intagen gallen vanvettig tokig rabiat

det är lite som att hävda att snöflinga betyder lera för att du tycker att dom liknar varandra
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:57:09 följande:
    Nej, men en person som inte kan låta bli att onanera en dag eller anser att han eller hon MÅSTE onanera varje dag för att må bra är besatt anser jag. Det styr din dag i sådana fall, du är helt uppfylld av din önskan och om du verkligen mår dåligt av att inte onanera är du nog inte helt frisk.
    fast det är inte det du har sagt innan. du har sagt att alla som onanerar är besata av det i klartext i dina tidigare inlägg
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:06:04 följande:
    så man kan inte få överdriva för poängens skull? Jag tycker de t förekommer rätt rikligt i tråden.
    jo vist men inte om man sedan sitter och försvarar det när nagon fragar vad man menar med det. da är det oftast sa att folk tror att man har en skruv lös. om man tex använder sig av en överdrift (han onanerade säkert tusen ganger per dag) och far en motfrga (i stil med är du säker pa att det var tusen ganger) och fortsätter hävda att sa var fallet tror folk att man menar just det. ett tips till dig är i sa fall att bara säge nej jag menar inte att han var bessat utan att ni onanerar mycke i jämförelse med mig som inte gör det alls.
Svar på tråden Den jäveln runkade!