• Anonym

Den jäveln runkade!

The Man skrev 2012-02-23 19:53:17 följande:
    Har inte orkat läsa igenom hela den långa tråden. Men, sex är ett behov väldigt många människor (nästan de fletsa tror jag) har, liksom behovet att äta, Tänka,sova,kissa osv osv. Hoppas inte TS tänker kasta ut nästa man/sambo för att denne till exempel väljer att själv tillfredsställa sitt behov att äta eller sova trots att han kanske råkar vara ensam hemma.....
    Haha du kan ju inte jämföra sex med behov som äta eller sova.
  • Anonym
    Badabing skrev 2012-02-23 20:28:19 följande:
    Om han slickar dig och runkar samtidigt? Är det då en trekant-otrohet?

skulle min sambo slicka och runka samtidigt skulle jag sluta tända helt klart. Jag ser runkandet som väldigt väldigt avtändande så det skulle inte uppskattas men jag skulle inte se det som en trekant. Men däremot nåt man verkligen inte gör under oralsex eller sex eller i min närhet eller vid min vetskap.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-24 06:39:08 följande:
    skulle min sambo slicka och runka samtidigt skulle jag sluta tända helt klart. Jag ser runkandet som väldigt väldigt avtändande så det skulle inte uppskattas men jag skulle inte se det som en trekant. Men däremot nåt man verkligen inte gör under oralsex eller sex eller i min närhet eller vid min vetskap.
    Får man inte hålla igång draggen med egen hand medan man slickar?
  • Anonym

Q

Anonym skrev 2012-02-24 08:43:18 följande:
    Får man inte hålla igång draggen med egen hand medan man slickar?

Jo men jag vill inte veta något höra något se något eller ens behöva tänka på det..
    Badabing skrev 2012-02-24 11:19:56 följande:
    Jag fattar inte!

Om din kille slickar dig..vilket gör honom kåt..så smeker han sig själv samtidigt.och det tänder du inte på?

What!?

Nej jag tänder på att han slickar mig, inte på att han runkar samtidigt.. Ehhh. Och skulle han runka samtidigt skulle jag tappa intresset på en gång för oralsexet och bli avtänd och störd av hans runkande i min stund... Jag suger av honom helt utan att röra på mig och hör och häpna jag tänder ändå! Och han slickar mig och håller flaggan i topp hela tiden utan att behöva runka upp ståndet

Det skulle ju nästan vara förnedrande.. Som att man inte är tillräckligt upphetsande att den måste runkas för att ens hålla vid stånd vad e då poängen kan man undra? Då kanske inte mannen Bör slicka om det är så avtändande eller distraherande att han slaknar.. Då kanske man borde göra nåt som tänder båda? Ha sex tex..
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-02-22 09:52:36 följande:
    Men det är en orealistisk önsking i alla fall! Vilket också visar att TS är lite bakom i huvudet.

Det är väl ett krav om hon vill flytta ifrån honom! Som alla killar som säger att dom inte onanerar så är det klart som korvspad att han gör det när han är själv.

Men om man aldrig är själv då? Om man antingen är på jobbet, eller med ett av barnen eller med sambon på kvällen. Båda gillar vara hemma, och båda är lite enstöringar.. Så är det hos oss, ingen av oss har egentid ALLS, Jag har inte tid att onanera då jag har två barn som suger min ork varje dag, har knappt tid att gå på toa och inte ens det gör jag ifred. Och när sambon kommer hem måste han avlasta mig från åtminstone ett av barnen. Sen lägger sig dom och vi är vakna och umgås, varje kväll, ingen av oss åker bort, reser, är ute på krogen, eller umgås med vänner. Ialllfall inte dom senaste 3 åren. Och vi har sex 1-3 gånger i veckan efter mannens behov, jag har lite högre lust men nöjer mig med det. Men vart skulle du påstå att alla män hinner runka? Jag tror faktiskt hel hjärtat ingen hos oss har tid till det numera. Men dock inget man saknar heller direkt, saknar mer egentid än onani faktiskt.
  • Anonym
    Badabing skrev 2012-02-24 22:19:30 följande:
    Förstår inte alls. Skulle min tjej smeka sig själv samtidigt som hon suger skulle jag bli ännu kåtare. Skitsexigt ju.

skulle hon smeka sig själv... Skulle det betyda att hon måste hålla igång sig själv för det hon gör är inte särskilt tändade... Så se det inte som

En komplinmang om det skulle ske.
  • Anonym

Alla som säger onani är ett BEHOV, förklara?

djur onanerar inte! Endast tar på sig om dom behöver sprida lukten för att locka till sig parare. Djur har enbart sex under fertila perioder. Och utävar ingen onani dagligen. Varför skulle vi människor behöva det? Varför ska vi slösa med njutning och lust som skulle kunna användas bättre? Tex ha sex med den man lever med och älskar få harmoni i relationen, få närmare relationer byggda på mycket närhet,, för att göra barn, visa närhet kärlek till den som lever med en.

men nej detta samhälle ska alla tänka på sin lust, sig själv, sin framtid, sin egna lycka.... Sig själv sig själv sig själv..

Hmm konstigt med alla skiljsmässor och olyckliga människor och singlar eller hur?

vart tog det där göra andra lyckliga och göra saker för andra vägen?, vara osjälvisk, ödmjuk och inte bara köra my way or the high way.

tycker folk är sorgliga som är så egoistiska hela tiden och bara tänker på sin egna njutning. Det ska vara gemensam njutning, gemensam glädje, gemensam lycka.

för att för mig är det ovanligt att känna lycka och glädje ( skratta ensam är inge roligt tex)utan dom jag älskar, jag kan inte njuta utan att dela det med någon, jag vill inte leva ensam och bara för mig. Jag lever för min familj, mina barn och folk omkring mig.

men jag kanske är den siste osjälviska människan här??

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-25 15:18:00 följande:
    Alla som säger onani är ett BEHOV, förklara?
    djur onanerar inte! Endast tar på sig om dom behöver sprida lukten för att locka till sig parare. Djur har enbart sex under fertila perioder. Och utävar ingen onani dagligen. Varför skulle vi människor behöva det? Varför ska vi slösa med njutning och lust som skulle kunna användas bättre? Tex ha sex med den man lever med och älskar få harmoni i relationen, få närmare relationer byggda på mycket närhet,, för att göra barn, visa närhet kärlek till den som lever med en.

men nej detta samhälle ska alla tänka på sin lust, sig själv, sin framtid, sin egna lycka.... Sig själv sig själv sig själv..
    Hmm konstigt med alla skiljsmässor och olyckliga människor och singlar eller hur?

vart tog det där göra andra lyckliga och göra saker för andra vägen?, vara osjälvisk, ödmjuk och inte bara köra my way or the high way.

tycker folk är sorgliga som är så egoistiska hela tiden och bara tänker på sin egna njutning. Det ska vara gemensam njutning, gemensam glädje, gemensam lycka.

för att för mig är det ovanligt att känna lycka och glädje ( skratta ensam är inge roligt tex)utan dom jag älskar, jag kan inte njuta utan att dela det med någon, jag vill inte leva ensam och bara för mig. Jag lever för min familj, mina barn och folk omkring mig.

men jag kanske är den siste osjälviska människan här??
    Är du pingstvän eller Jehovas vittne?
    Hört talas om att ta ansvar för sin egen njutning. Tror du drar lite för stora växlar av frågan. Det handlar inte om att ersätta fysisk gemenskap med egen. Var och en ökar sin upplevelse och njutning på det sätt som passar denne bäst. Jämför du djur och människor i andra sammanhang också? Djur har f ö sex för skojs skull också. Om fler vore lite mer kreativa i samlivet skulle säkert skilsmässorna minska i antal.

Det är ingen synd att onanera. Älskar att se kvinnan rulla ärta medan hon suger. Bra upphetsande att se en kvinna som njuter av sex utan tabun och moraliska betänkligheter. Tror du att man bara har en viss mängd njutning i sitt livskonto som man gör slut på om man njuter för mycket? Sluta tänk så mycket och ge dig hän lite istället, vem vet, du kanske har ett vilddjur inneboende som du av moraliska skäl fjättrat och inte tillåter komma fram. Du försöker få det till att njutning är fult om man inte gör på ditt sätt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-25 18:58:04 följande:
    Är du pingstvän eller Jehovas vittne?

Hört talas om att ta ansvar för sin egen njutning. Tror du drar lite för stora växlar av frågan. Det handlar inte om att ersätta fysisk gemenskap med egen. Var och en ökar sin upplevelse och njutning på det sätt som passar denne bäst. Jämför du djur och människor i andra sammanhang också? Djur har f ö sex för skojs skull också. Om fler vore lite mer kreativa i samlivet skulle säkert skilsmässorna minska i antal.

Det är ingen synd att onanera. Älskar att se kvinnan rulla ärta medan hon suger. Bra upphetsande att se en kvinna som njuter av sex utan tabun och moraliska betänkligheter. Tror du att man bara har en viss mängd njutning i sitt livskonto som man gör slut på om man njuter för mycket? Sluta tänk så mycket och ge dig hän lite istället, vem vet, du kanske har ett vilddjur inneboende som du av moraliska skäl fjättrat och inte tillåter komma fram. Du försöker få det till att njutning är fult om man inte gör på ditt sätt.

Jag är inte nå instängd i mitt sexliv! Jag ställer upp på allt inom sex, jag och min sambo har ett väldigt rikt sexliv tillsammans vi behöver inget utöver det. Vi ger varandra njutning, självklart kan jag suga av honom när han kommit hem från jobbet, bara för att. Jag kan ge njutning utan att behöva ta något för min egna del. Han kan slicka mig utan att ta något för hans egen del oxå men helst har vi sex tillsammans för bådas njutning. Och tar ansvar för sin egen njutning gör vi under sexet. Jag ser till det är skönt för han, jag ser till det är skönt för mig, likaså han.

gemenskap kallas det. Givande.
  • Anonym

Jag skulle aldrig smeka mig under en avsugning på en kille! Fan gör man det blir killar så jäkla lata och anstränger sig inte under sexet....... Eller kommer för fort under sexet.... Vilketsom inge kul... Det är inte upptändande för mig direkt..

Svar på tråden Den jäveln runkade!