• Schna

Den jäveln runkade!

TS

Det här är nog bland det märkligaste återkommande problem jag läst om på familjeliv. Vad gör det? Är ni djupt religiösa eller vad? Jag tror att uppbrottet kan bli det bästa som hänt honom faktiskt.

• Schna

Det handlar inte om att man är olika, det är mänskliga rättigheter vi är inne på! Det är snudd på (?) psykisk misshandel att begränsa en annan människas livsrum till en pytteliten kub. Att man känner på sin kropp är inte samma sak som att man ersätter hela sexlivet med onani. Om så är fallet är det ett annat problem.      

• Schna
    Anonym skrev 2012-02-06 10:12:30 följande:

Ska vi dra det såå långt så är det även sexuellt ofredande att onanera framför någon som inte vill se på.

Äh, att bli påkommen är inte i närheten av den uppsökande verksamhet som dessa personer ägnar sig åt. Ts man lär ju vara ganska medveten om vad ts tycker och ansträngde sig nog för att inte visa det öppet för henne kan jag tänka mig.
  • Schna
    Anonym skrev 2012-02-06 10:35:12 följande:
    Kanske inte så kul att komma hem till en runkande karl, runka kan man göra för sig själv i sin ensamhet om man nu prompt måste göra det.
    Men det var ju det han gjorde tills hon kom hem...
Svar på tråden Den jäveln runkade!