• Josse112

Den jäveln runkade!

Jag skulle också slängt ut honom (seriöst menat) särskilt om det var till porr, detta är min pojkvän väl införstådd i. Runkar han så gör han det väldigt diskret och med förhållandet som insats varje gång. Vi har alla olika gränser i våra förhållanden - alltifrån übermonogama (så som mitt eget) där onani inte är tillåtet hos de båda parterna - och så finns det öppna förhållanden där tex sex med andra är tillåtet. Båda är vaianter på hur människor i ett fritt samhälle sammanstrålar och väljer att leva sina liv tillsammans, inget konstigt med det, och även mycket styrda förhållanden (så som mitt eget) bottnar i det fria valet.

• Josse112
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:24:19 följande:
    Ja det är det han får göra nu, gå till nån annan.

Japp. Och du kan leva runt bland grabbarna i riktiga orgier om du så vill Tungan ute
  • Josse112
    MillasMirakel skrev 2012-02-06 09:33:08 följande:

Men kan verkligen nån se det som otrohet? Bara undrar. Känns väldigt skumt isåfall.

Jag ser det inte som otrohet direkt, men känslorna det väcker är snarlika. Bäst kan jag beskriva det som upplevelsen av ett otillåtet gränsöverskridande i förhållandet, ett rejält svek av mitt förtroende helt enkelt.
  • Josse112
    katze skrev 2012-02-06 09:40:01 följande:
    jag tycker ju att det later som om du skulle behöva jobba pa ditt eget självförtroende. det är lite som att bli svartsjuk för att man kliar sig när det kliar.

Ja, du kan tycka att det låter som om jag behöver jobba på mitt självförtroende, men det är ett ganska underligt uttalande efter att jag precis har förklarat att det handlar om frihet att välja hur man vill leva. Ungefär som att säga att människor som lever i polyförhållanden inte har självförtroende nog att våga befinna sig i ett monogamt förhållande i rädsla för att ingen skulle kunna älska dem alléna.
  • Josse112

Jag har inga visioner om att ALLA i tråden ska kunna sätta sig in i att människor kan vara så olika och leva så vitt skilda liv. Men jag tycker att det är viktigt att informera om att dessa olikhetes finna, då det oftast är de som är annorlunda som bäst behöver höra att det finns sådana som är lika dem själva. De stora massorna av folk som tycker precis samma och klappar varandra om rygger klarar sig nog.

Har ni läst "Pricken"? Den där barnboken om den lilla kaninen som föddes prickig bland vita släktingar? Han hade inte valt att växa upp i en vitpälsad kaninfamilj och kunde inte heller rå för sina fläckar. I slutet av boken hittar han fram till en plats där alla är prickiga som han,..

Vad jag vill säga med det är inte att det finns en plats där alla tycker att det är fel att runka i ett förhållande, utan att vad som anses annorlunda beror på vilka normer som gäller där man befinner sig... och hittar man en Pricken i sin vardag behöver man inte överfalla och gnugga dennes huvud hårt mot asfalten för att tvätta bort prickarna.  

• Josse112
    Anonym (okej?) skrev 2012-02-06 10:14:36 följande:
     Herre gud vilken jävla liknelse!

Jag hoppas att du aldrig rör dina egna genitalier!

Nej, självklart inte! Jag kapade mina tassar med hjälp av en häcksax ("tjopp" "tjopp") för många år sedan för att undvika sådana överträdelser.
  • Josse112
    katze skrev 2012-02-06 10:03:51 följande:
    vist har alla rätt att tycka vad dom vill men man maste fa ifragasätta oavsett om den man ifragasätter är rutig randig elleren prick

Självklart har man rätt att ifrågasätta... oftast är det bra, eftersom det leder till att man kan förklara närmare och uppnå någon form av förståelse mellan de båda parterna, men vad jag tycker kan kännas tråkigt är när den ena parten bemödar sig att försöka svara seriöst och den andra parten bara hetsar och förlöjligar. Jag menar inte att du ägnar dig åt det sistnämnda.
  • Josse112

I mitt förhållande utvecklades synen på att porr och att onanera så här:

1. I början av förhållandet sade min pojkvän att han inte tyckte att vi skulle kolla på porr i vårt förhållande, för han tyckte att det var som en slags otrohet och skulle bli svartsjuk om jag gjorde det. Jag (som är emot porr) hade absolut inga problem med detta.

2. Min pojkvän rensade sin dator (på eget initiativ) från allt som hade med naket att göra.

3. Jag rensade min dator... det gick... ganska snabbt Flört

4. Min pojkvän föreslog att vi skulle låta bli att onanera (jag och han gjorde det omkring 2-3 gånger om dagen tidigare när vi levde som singlar) och istället spara oss åt varandra. Jag hängde med på detta och vi hade en helsikes massa sex.

5. Jag sparade mig och trodde att han också gjorde det. Ibland var jag kåt, men lät bli, för vad vi hade lovat varandra.

6. Jag kom på min pojkvän med att ha runkat (hittade en runkstrumpa av en slump i tvätten) och blev skitsur Demon Tanken var alltså att jag skulle gå och spara mig åt honom och alltid vara kåt och tillgänglig, medan han kunde leva loppan på "egen hand".

7. Min pojkvän grät och bad om ursäkt.

8. Jag förlät {#emotions_dlg.flower} och vi återgick till den tänkta planen, den som han själv föreslagit och jag gått med på.

9. Sedan levde de lyckliga i alla sina dagar, dagar utan porr och runkstrumpor och våta fläckar av snigelslem på lakanen.

Skrattande                     

• Josse112

Punkt 9 ska det stå "Sedan levde vi" och inte "Sedan levde de"...

• Josse112
    1022 skrev 2012-02-08 15:59:28 följande:
    Ha, ha hittade en länk till den här tråden på Ostfrallan:D

Tack för infon! Det förklarar det orimligt stora antalet gäster som besökte min startsida. Jag hade precis hunnit bli orolig och trott att någonting gått snett efter hackningen... men nu kan jag andas ut... puh! Cool
  • Josse112

Och det verkar vara helt otänkbart för de flesta att det faktiskt kan vara mannen i förhållandet som har gett upphov till dessa idéer?

Svar på tråden Den jäveln runkade!