Inlägg från: LiveHappy |Visa alla inlägg
  • LiveHappy

Yngre föräldrar runt Linköping?!

Det skulle vara roligt att få lite kontakt med mammor och pappor runt Linköping.

Jag är en 22 åring mamma till två döttrar på 4 och 2 år och bor just nu i Mjölby men har tankar på att flytta in till Linköping pga jobb..

Hoppas på en tråd med många föräldrar nu!  

• Svar på tråden Yngre föräldrar runt Linköping?!
  • LiveHappy

Åh va mysigt, går det bra med allt? Skrattande

Hade hoppats på att fler skulle skriva i tråden. Jag vill lära känna lite nya mammor nu och ta fika på stan, shoppingturer, kanske nått träningspass och annat roligt..

• LiveHappy

Åh va spännande, jag vet inte riktigt om vi vågar oss på ett tredje barn. Känns det inte nervöst? :P

Jag kommer från vadstena föresten.  

• LiveHappy

Hehe då har du att göra sen, tänkt den dagen dom tar varandras mascara..

Har du många mammor att umgås med? Vadstena är ju också ganska litet. :) 

• LiveHappy

Haha, jaa det är nog smartast så.

Ah kan tänka mig det. :P Va brukar ni göra om dagarna? Jobbar du nu?

• LiveHappy
    Ekrlsn skrev 2012-02-08 18:30:55 följande:
    Njae precis skolat in minsta på dagis så e väl arbetssökande fram till juni, tvivlar på att folk anställer gravida kvinnor :D Det e ju dagis 15h i veckan, annars e vi mest hemma eftersom det e så jäkla kallt. Du minns säkert dessa hårda stormar :D Ni då?
    Nae det är kanske inte så stor risk. :D Vad vill du jobba med sen då?
    Haha jaa det gör jag
    emilial skrev 2012-02-10 23:38:57 följande:
    Jag bor i Linköping, 23år, har två döttrar 2 1/2
    Hej, roligt med fler i (den lilla) tråden. Är det tvillingar?
    elinorlilja skrev 2012-02-11 21:21:05 följande:
    Jag är 24 (blir 25 i mars) och födde en dotter 23 januari 2011 och bor i Norrköping. Pappa är dock inte så ung, 31 år men jag är ju iallafall lite ung ;)
     Välkommen du också. Jaa men han är ju också ganska så ung, hehe  
  • LiveHappy

Vad studerar du till?

Jag vill arbeta på förskola, som bm, åh i butiker med lite mer annsvar..men jag kanske inte hinner testa på allt under livets gång?! Vore lättare om jag bara hade ett drömyrke. Jobbar just nu för trygga barnvakten i skänninge tills jag utbildat mig till förskolelärare iaf.

• LiveHappy

ansvar* nu kan jag visst inte stava, hehe

• LiveHappy

Ahh va roligt, bm är det ju fem år till, jag har studerat två av dom. Studerar du omvårdnad?

Svar på tråden Yngre föräldrar runt Linköping?!