Vi som nyligen förlorat våra änglar
Åh herregud jag önskar jag kunde hålla om er allihopa.
Jag födde ut vårt barn i torsdags natt, i v 21. Min kropp kämpade emot något enormt och jag låg i konstanta värkar i 14 h innan vattnet till slut gick och det kom ut. Smärtan från helvetet, som iofs tog fokus från den psykiska smärtan för ett tag. Efter två missfall och en lång kamp för att lyckas bli gravid kändes det bara för mkt att få detta slängt i ansiktet. Jag vill ha ett garantibrev på att allt ska gå bra nästa gång, för jag orkar fan inte mer.
Igår grät jag från minuten jag vaknade tills huvudvärken tog över och jag somnade på kvällen med två babianrövar till ögon. Det tar inte slut. Nu ska vi få hjälp av psykolog men jag känner mig mest bitter och arg på förhand, det känns ju inte som att någon fattar.
Att vi som genomgått sånt här lever i en annan dimension än alla andra glada skuttande människor som råkar bli gravida, får 20947 på KUB och går ut på FB i v 7 och så går allt så bra så bra.
Sorry, va bara tvungen att få ur mig.
Jag blir så innerligt hjärteledsen när jag läser era inlägg. Jag kan känna er smärta, även om den alltid är unik.
Så många kramar