Inlägg från: ekbo86 |Visa alla inlägg
  • ekbo86

Vi som nyligen förlorat våra änglar

Vi förlorade vår dotter 1/12 -11 i graviditetsvecka 39.
    kram 

• ekbo86

..jag bor i Ludvika..då bor vi bara 60 min från varandra....Skriver som fler att det är bara att mejla om du vill skriva av dig och berätta..

kram 

• ekbo86

Fler i Dalarna? Någon som fått kontakt med Spädbarnsfonden dist Dalarna?

• ekbo86
    EmelieL skrev 2012-01-30 15:53:44 följande:
    Vi förlorade våran lilla kille i fredags, i falun..
    Beklagar verkligen. Vad hände med er lilla kille??

• ekbo86
    EmelieL skrev 2012-02-01 19:01:40 följande:
    Vet inte, plötslig spädbarnsdöd tror dom.. :/ Men inte fan känns det lättare... :/ 
    beklagar så..
    Usch..i vilken vecka föddes han?
  • ekbo86
    Niillis skrev 2012-02-01 20:14:53 följande:
    vi förlorade vår son idag den 1 februari (han dog i magen i vecka 27+0 vet inte vart jag ska bli av det gör så ont......
    usch beklagar verkligen... vad dog han av? kram

• ekbo86
    EmelieL skrev 2012-02-04 09:12:11 följande:
    Vecka 28, Men han "överlevde" mot alla odds, när dom på avdelningen tyckte att allting var riskfritt och allting så fick vi åka hem, då var han två månader.. Vi hann inte ens vara hemma i en vecka, 4 dagar tror jag.. :/ Så nu är det ju 300000 "praktiska" saker man måste göra.. Känns ju inte så jätte roligt när man inte ens själv fattat vad som hänt.. 
    men åh...så ledsen för er skull..när han kämpade så..

ja alla de praktiska saker med f-kassan,begravning,försäkring mm som man tror man inte ska klara av går..tro mig..vi har precis gjort allt det. Trodde aldrig att vi skulle klara det men det är nog mening msn ska göra det i bearbetssyfte. För nu när två månader har gått för oss och vi ser tillbaks så ser man vilken väg vi har gått. Men tillåt er att ta hjälp av nära och kära,stanna upp ibland och tänk lite så ni är med i det som händer så gott det går.. finns här om du vill fråga/skriva av dig.
    kram
  • ekbo86
    Änglagosse skrev 2012-02-03 23:10:11 följande:

Ni som vill och undrar mycket hur man går vidare efter att man förlorat sitt barn, får gärna skriva och be om lösen och bloggadress. Ingen dag är den andra lik, och det är mycket tankar som snurrar. Kan vara en hjälp för vissa att läsa. Det har varit en stor terapi för mig, att läsa just om andra som råkat ut för samma sak. Jag delar gärna med mig till de som vill. Kram till er alla!

Läser gärna din blogg.. behöver all styrka från andra som man kan få.
Svar på tråden Vi som nyligen förlorat våra änglar