• emeliiiiiie

Någon som har beställt från amazon.co.uk.. ?!

Som rubriken lyder, någon som har beställt från denna sida?
    Jag skulle vilja beställa Fisherprice´s babygym "Rainforest" därifrån, bl.a. för att det är sjukligt mycket billigare än i Sverige. Frågan är bara om man vågar beställa därifrån utan att det blir något strul med tullen osv. Någon som vet?  

• Svar på tråden Någon som har beställt från amazon.co.uk.. ?!
  • En Ängel

Jag beställer därifrån hela tiden. Vi bor ju i London så då är det absolut inga problem. Alltid snabb leverans dessutom.

Vet dock inte hur det skulle vara att skicka till Sverige dock men borde inte vara något problem så vitt jag vet. Kolla vad det står om utlandet på deras hemsida!

• SilverWoman

Jag har beställt många saker till Stockholm därifrån. Inga problem har jag haft och man får beställa inom EU allting frittFlört, tullen kostar inget. Frakt avgifter är oftast väldigt förmånliga. Alla varor till barn som jag har fått har visat sig vara värda varenda krona. Rekommenderar sidan. Saker som kostar här sjukt mycket kan man få där mycket billigare. Jag är väldigt nöjd!!

• SilverWoman

dessutom levereras sakerna inom 5 arbetsdagar och vissa har jag även fått till dörrenSkrattande

• k girl

Jag beställde julklappar därifrån, bland annat leksaker. Beställde så att frakten var gratis. I och med att det är inom  EU blir det inte strul med tullen.

• emeliiiiiie

OK, ja men det låter ju lovande! Får kanske ta och beställa babygymet då.
    Jag märkte att det skulle bli fraktfritt vid beställning, nästan för bra för att vara sant ju! :)
    Har tidigare beställt från USA, bl.a. Asos och det brukar ju inte vara något problem, men man är väl lite nojig... :) 

• emeliiiiiie

Här i Sverige kostar ett sådant babygym ca. 1000 :- och på Amazon kostar det ca. 400 :- med frakt. 

• En Ängel

Oj det var verkligen skillnad. Verkar ju inte vara något problem men det är ju verkligen värt den lilla risk som finns tycker jag!

• vivianne

Jag har köpt filmer och varit jättenöjd. De ligger i brevlådan efter ett par dagar för halva priset.

• emeliiiiiie

Jag ska beställa därifrån i morgon, det verkar ju lovande!  

• emeliiiiiie

Syftade väl mest på att det inte är en svensk sida iaf..

• SoStylish

Men det är ändå skillnad på att handla från UK och USA, annars hade jag inte sagt något om det ;)

• Amarillo

Vi beställer ofta böcker, CD, och DVD. Är sjukt nöjd med Amazon i UK och som det har sagts tidigare, inom EU är det tullfritt. Beställer du från US tror jag gränser är 1700 för att slippa tulla in varorna. Har beställt en HEL del från VictoriasSecret .

Lycka Till 

• emeliiiiiie

Babygymet är iaf beställt nu Tack allihopa! 

Svar på tråden Någon som har beställt från amazon.co.uk.. ?!