Thaleya1 skrev 2012-01-31 13:48:14 följande:
Inte alls.
Jag tycker det är tråkig för de som bor i skiten och jag är djupt ledsen för om jag hade kissat där. Men är man kissnödig så måste man ju kissa. Och då gör man ju helldre det på en innergård än i byxan och det skäms jag inte alls för attt erkänna. Tycker att de som kissar på sig istället är konstiga.
Finns det ingen innegård att kissa på så får man visa röven för gänget man ska på krogen med och kissa mitt framför alla på närmsta gräsplätt, rabbat. eller tjata på kommunen för fler toaletter innan krogrundan.
Det finns ju inget att göra om man är kissnödig? förutom att kissa.
Jo, jag håller med dig. Fast det är ju inte så att det egentligen står mellan att kissa i byxan och kissa på innergården. Man kan ju kissa någon annanstans också fast då riskera att visa rumpan offentligt.
Men är man pissig och inte hittar en toa och vet att det finns ett sånt ställe att gå till slipper man ju leta och det är mindre pinsamt att göra det där då man vet att många gör det.
Sen är det ju egentligen grymt att prioritera sin egen bekvämlighet på bekostnad av att det ska lukta piss där andra bor. Men det bryr sig inte folk om.