Inlägg från: Insatt |Visa alla inlägg
  • Insatt

Vår innergård stans fyllekissoar

Finns det möjlighet för er att hägna in gården och skaffa en grind som går att låsa? Är det nått som verkar gå att göras tycker jag att du ska ta upp det med föreningen om ni är fler som stör er. Så kan folk inte komma in och pissa på er gård.

• Insatt
    OutdoorFresh skrev 2012-01-27 17:52:32 följande:
    Nöden har ingen lag men jag har svårt för att sätta mig på innergårdar. Det händer bara inte.
    Jag brukar välja offentliga parkeringar.
  • Insatt
    VeronicaH skrev 2012-01-28 02:10:20 följande:
    Det är givetvis synd om de som bor där inget snack om det och djupt omoraliskt att göra det. Men det är ändå 45 % av de som röstat som säger att de skulle göra det i nöden.

Om du själv varit akut kissnödig utan att hitta någon toa hade du haft 3 alternativ 1. kissa på dig, 2 kissa ute utan att kunna gömma dig eller 3 kissa undanskymt på innergården. Jag tror de flesta akut nödiga valt alternativ 3 vad tror du? 
    Det finns ju för det mesta någonannanstans man kan pinka undanskymd än just på 1 innergård. I staden där jag bor hade en innergård i centrum samma problem. Den har nu en låst grind så man inte kan ta sig in. Fy fan vad det luktat piss där! Urk! Aldrig i livet att jag hade hukat i den pissoaren.
Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar