Inlägg från: roffe |Visa alla inlägg
  • roffe

Vår innergård stans fyllekissoar

Hade varit roligt att se hur många polisen kunde bötfälla där under en helg :)

Vi har ett sånt där ställe i min stad oxå, när man är påväg hem från krogen och går förbi så stinker det verkligen. Tycker så synd om de som bor där. Fattar inte varför folk inte går på toan på krogen innan de går därifrån istället, så gör alltid jag. Sen håller jag mig tills jag kommit hem.  

• roffe
    och skrev 2012-01-21 18:49:11 följande:
    Jag fattar som vanligt inte varför du inte försöker hitta någon irl som verkligen tänder på detta, och som vill kissa framför dig istället.

Eller är det så otroligt svårt att hitta? 
    Haha fel tråd eller? :)
  • roffe
    och skrev 2012-01-21 18:57:49 följande:
    Det tror jag inte.

Det här ungefär sjuttonde tråden om alla som kissar på en innergård i Linköping. Ibland beror det på att folk har varit på festival, idag var det folk på väg hem från krogen.
    Men du bad Ts att skaffa någon som tänder på kiss? VAD har det med tråden att göra, Ts klagar ju rätt tydligt över folk som kissar på innegården. För att det är äckligt och stinker och förstör för dom som bor där. Hur tänker du att situationen blir bättre av att hon ska börja ha fetish-sex, när hon inte ens verkar tycka om urin alls?
  • roffe
    SHAKAWKAW skrev 2012-01-24 00:26:30 följande:
    Jag tar mig inte "rätt" till någonting. Men när jag är full och kissnödig har jag ingen moral. Första bästa hörn eller buske. Om det drabbar dig ber jag om ursäkt på förhand, men mitt fulla jag har inte lika bra inställning som mitt nyktra jag.

Jag tänker "Jag är kissnödig, jag måste pissa. Nu." när jag gör det.
    Om du tappar all känsla för moral när du dricker kan du ju sluta dricka? Om du nu är en av dom som kissar på andras gårdar. Vet man själv att man förstör för andra när man är full så kan man ju dricka lite mindre. Annars hade man ju ändå ingen moral från början? Om man gör fel trots att man vet vad som är rätt och sådär =)
    Det är bara vissa människor som blir dumma när dom dricker, de flesta är vuxna och förstår fortfarande rätt och fel.  
Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar