• zqwx

Vilka egenskaper är viktigast på din kille?

Det här är endast en fråga till heterosexuella (samt bisexuella) kvinnor. Fokusen ligger på män.
    Vilka av egenskaperna vill du helst att din partner ska ha? Om man bortser från att kärleken är blind..

Det finns som sagt inget rätt eller fel! 

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vilka egenskaper är viktigast på din kille?
  • zqwx
    TrailerTrash skrev 2012-01-20 15:05:05 följande:
    Shit jag fick bara 4 rätt
    Det finns ju inget rätt eller fel
  • zqwx
    TrailerTrash skrev 2012-01-20 15:07:44 följande:
    Varför har du då gjort en Quiz?
    För att jag vill veta. 
    Men det finns ju inget rätt eller fel för er andra... Alla tänker ju olika.
  • zqwx
    La Lola skrev 2012-01-20 15:10:47 följande:
    Men alltså...en omröstning hade ju varit bättre...
    Ett quiz..varför då?
    Nej för då kan man inte få svar på allt. 

Jag har träffat två killar. Jag älskar dem lika mycket och dem är ganska lik. Dessa alternativ är vad som skiljer de två killarna åt. Bara nyfiken på vilka alternativ ni tycker är viktigast  
  • zqwx
    Khaleesi skrev 2012-01-20 15:14:21 följande:
    Jag misstänker att resten av quizen egentligen bara är cover-up för att få folk att svara på den sista frågan. Och det må väl vara hänt.
    Hur tänker du nu? Jag kan ju inte se vem eller hur många som valt sista alternativet??
    Jag är faktiskt inte alls intresserad av kukstorlekar utan det hör till quizet för att det skulle bli helt.
    Läs ovanstående inlägg. 
  • zqwx
    La Lola skrev 2012-01-20 15:15:47 följande:
    Jamen...återigen; DU har ju valt i svaren vad som är rätt eller fel. Detta är ett quiz. Vet du vad ett sånt är?
    JA, Jag vet vad ett quiz är annars hade jag aldrig gjort det!!! 

Jag har satt RÄTT på kille A och FEL på kille B för att se vilken av killarna som stämmer bäst på FL's "genomsnitt". 
    Dvs vilka alternativ andra tycker är viktigast på dessa två killar jag träffat.

Just nu föredrar "genomsnittet" på FL majoriteten av egenskaperna som finns hos kille A.

Det är DU som inte förstår!
  • zqwx
    Khaleesi skrev 2012-01-20 15:22:37 följande:
    Inte så lätt att förstå innan du har förklarat...

Mitt tips är att du satsar på någon som känns som en själsfrände och som du trivs ihop med. Resten kan man alltid antingen fixa i efterhand eller lära sig leva med/utan.
    Tyvärr älskar jag båda lika mycket och trivs med båda dem. Därav det svåra valet.
    Syftet med quizet är inte att ni ska "välja" åt mig utan för att se hur ni resonerar angående valet av egenskaper.  
  • zqwx

Men nu ser jag ju vilken av killarna som har flest "rätt" i genomsnitt.

• zqwx
    Shannon skrev 2012-01-20 16:01:19 följande:
    Fick 8/10
    Får jag fråga vilka två du hade "fel" på?
Svar på tråden Vilka egenskaper är viktigast på din kille?