Inlägg från: ojsanoj |Visa alla inlägg
  • ojsanoj

Äkta Marc by Marc Jacobs-väska???? Bilder

Ser otroligt oäkta ut, på Hobo ska märket vara i guld. Eller snarare på alla MJ-väskor är emblemet i guld.
    Ser du om det står Made in Italy nånstans? Det ska det göra på alla MJ väskor. Fodret ska vara sytt inuti och aldrig limmat.
    Sen är fodret i en märklig färgställning med, jag har aldrig sett en Hobo med det fodret. Men det kan jag ju ha fel på.
    Sen ska dragkedjan aldrig ha nån märkning, det ser det ju ut som den har på bilden. Den enda det ska stå är Riri. Gör det det?

• ojsanoj

O just det! Taggen! Papperslappen där det står modell och färg, den är avlång på din bild, det är den ALDRIG på en äkta väska.  

• ojsanoj
    Kermit skrev 2012-01-18 14:46:46 följande:
    Ja, den ser fruktansvärt oäkta ut... Även för mig som är noll kunnig, det var därför jag ville fråga. Inget "made in italy" eller "riri". Det enda positiva är att foret är sytt, jippi. Sen har jag lärt mig massor om fejkväslor när jag har surfat runt och läst om det... Säljaren har dock svarat på mailet och skrivit att hon vill lösa det. Det är ju alltid en början! Har dock inte nämnt nåt till henne att jag tycker den är fejk, bara skrivit att bilden i annonsen och väskan jag fick inte är likadana.
    Då är den helt klart fejk. Trist för dig. 
    Har hon skrivit i annonsen att den var äkta? Du får gärna lägga upp den om du vill. 
    Kan ju vara bra så andra aktar sig... Tycker du ska säga till henne att den inte är äkta o kräva alla pengarna tillbaka.

• ojsanoj
    Kermit skrev 2012-01-18 15:02:16 följande:
    Först och främst vill jag ju ha en snygg väska men pengarna tillbaka annars! Hon kommer att få stå för frakt och så på denna också. Kommer inte att använda den, skitful är den. Skulle inte ens köpt den ur hm´s realåda för en billig peng. Hänger inte ut henne förens detta är avslutat. Vill inte att hon blir sur på mig, än.
    Caliin skrev 2012-01-18 15:05:06 följande:
    TS, titta här. Och kolla datumen.
    deluxemall.com/marc-jacobs/27278-price-reduce...

Tycker du ska anmäla personen på tradera.
    Det tycker jag med att du ska göra. Det är ju bedrägeri om hon nu påstått att den är äkta i annonsen.

• ojsanoj
    Kermit skrev 2012-01-18 15:19:39 följande:
    Morrrrrrr, det är samma bilder i annonserna, några av dem.... Ska se vad hon har tänkt att hitta på för att lösa det här, sen jävlar!
    Börjar hennes namn på s? ;)
  • ojsanoj
    Kermit skrev 2012-01-19 08:06:59 följande:
    Tack för all er hjälp också! Ibland är sanningen inte så rolig men jag behövde verkligen den för att bli bombsäker!
    Ska hålla er uppdaterade!  Nu ska jag härja med säljaren, sabba hennes semester! Demon
    Kram
    Lycka till! 
Svar på tråden Äkta Marc by Marc Jacobs-väska???? Bilder