Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Angla, vet du vilken forskning läkarna hänvisar till gällande komplikationer från il?
Angla, vet du vilken forskning läkarna hänvisar till gällande komplikationer från il?
Kommer du in nu? Ny forskning publicerad i jan, upprepade missfall immunpatienter forums.haveababy.com/index.php
I forskning, sista länken, utgår man från att intralipid är en vedertagen metod mot immunpatienter m höga nk celler. Forskningen sker i Chicago och publiceras i pubmed, där läkare brukar söka studie, är inte svenska läkare intresserade el går de på rykten? Vet svenska läkare något som amerikanska läkare inte vet?
Förlåt, nu blev det helsnurrigt, här är den sista länken m ny studie www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23186554
April, nej jag är inte medlem vad jag vet men det poppar upp en fråga om man verkligen vill lämna sidan när jag trycker på länken - kolla vad som står och tryck dig vidare!
Amerikansk studie från 2012, de föreslår intralipider som behandlingsmetod för vissa immunpatinter, tror knappast att de skulle föreslå detta om il var livsfarligt. onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1600-0897.2012.01111.x/full
Che, allt står på Zins hemsida, hur du gör m provrör och så. Jag tycker du ska ringa till Lifeclinic på mån och be om uppföljningstid, skicka inte fler mail.
Tilda, kan inte svara på din fråga heller tyvärr
Jag vet att dr D inte gillar när man skickar mångamail eftersom han är så belastad. Han har sagt att han akut svarar på de mail som behöver åtgärd, det har han också alltid gjort för mig. Jag har skickat mail m frågor och dyl och de har han aldrig svarat på. Eftersom det inte finns ngt att göra i nuläget plus att din fbc i början av förra veckan kanske såg bra ut så är det inte så konstigt. Jag föreslår att du ringer ner och bokar tid för konsultation💝