• Snart lycklig

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Snartgravid, jag säger stort grattis även i denna tråd (svarat dig i en annan). Ja, nu vill du nog byta till Äntligengravid!

• Snart lycklig
    snartgravid skrev 2013-09-19 19:04:13 följande:
    Exakt!  Jättebra namn. Lycka till i Aten och snart är det din tur!Glad
    Trägen vinner!

Tack snälla du!
  • Snart lycklig
    Skogsbruden skrev 2013-09-19 20:23:51 följande:
    April12, vad ledsen jag blir när jag läser ditt inlägg. Är det någon gång man behöver stöd och hjälp är det i din situation. Förstår att du drar dig ur. Hoppas bara du hittar en bättre lösning snart. Lycka till och kram.

Snartlycklig, lycka till i Aten. Hoppas allt går bra med äggplock och resa.

Snartgravid, grattis till graviditeten! Vad roligt! Lycka till med allt.   

Tack så mycket! Det hoppas jag bockså.

Jag lider med dig och er andra som inte fått svar när ni behövt det och dessutom faktiskt lite konstiga svar. Det ska bli intressant och se om D säger något om situationen nu när jag träffar honom. (Han ska dessutom bli trebarnsfar. Jag vet inte när, men jag vill inte att min återföring ska krocka med barnafödande, så måste checka av lite, om möjligt.)

Jag hoppas allt nu går bra för dig.

• Snart lycklig
    april12 skrev 2013-09-19 22:25:04 följande:
    Snart gravid - grattis hoppas verkligen det går vägen!!! O snart lycklig- lycka till!!

Tack gulliga du!
  • Snart lycklig

Zinfandel, tack för lycka till! Förstår att ni avvaktar lite, men jag hoppas ni mår någorlunda bra i alla fall. Hälsningar från Wien.

• Snart lycklig
    HollyGolightly skrev 2013-09-20 15:37:13 följande:
    Sorry, det blev ju lite rörigt när jag "döpte om" Snart gravid till Snart lycklig utan att tänka på att det redan fanns en Snart lycklig härinne.. Hoppas så klart att ni båda kan bli Snart mamma! Kram

Ha ha, jag förstod. Det är inte för inte som vi valt våra alias, de representerar vår önskan. Jag vill gärna döpa om mig till Äntligen lycklig....... Hälsningar från ett molnigt men varmt Aten.
  • Snart lycklig

GRATTIS Påsklilkan! Vad många som nu är på väg att lyckas, kul. Håller tummarna för er alla att det går hela vägen utan problem.

• Snart lycklig

Sitter nu på Atens flygplats efter ÄP. Naturligtvis hade min svenske dr mätt fel igen!!!!! Fyra jämnstora folliklar i tisdags (15,2-18,2 mm) var bara två. (Nöjd ändå, så klart, 47 år, hallå....) Dock fanns en cysta, ej vattencysta, på vänster äggstock som felaktigt kan mätas som äggblåsa. Men hur fick han dt till fyra jämnstora!??! Ingen hade ägglossat i förväg, så dt var det inte. Hur som helst, två ägg ut ur de två äggblåsorna. Nu hoppas jag bara att de är mogna och befruktas. Hoppas, hoppas. Vi har nu en grov planering för FET. Det blir i dec, jan el feb, beroende på arbete och helger. Dt blir alltså ngn stimulering till. Dt svåra är att få ngn svensk läkare att hjälpa mig. Dr D vill absolut att vi odlar t blastocyster. Jag har 11 1-dgrs infrysta embryon innan idag. Dr D räknar med 1-2 blastocyster, övriga försvinner på vägen. Usch. Jag hoppas vi blir överraskade på ett positivt sätt o får ngn fler. Vågar inte tänka tanken på att dt inte blir några.......

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!