Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Hej allihop, ledsen för frånvaron - har varit på resande fot idag.
Men! Mitt HCG var 246 i morse! Jag har inte testdag förrän på fredag så jag törs faktiskt inte tro på det här riktigt, men det känns så klart fantastiskt bra att ha gått från 4 till 246 sen i onsdags. Ett litet steg på vägen. =)
Tack för alla hejarop, och grattis Hjärtefröjd och Angla!
Förresten, hur har era värden reagerat när ni varit gravida? Mina börjar stiga, är det farligt?
Leukocyter 11,2 (brukar ligga kring 8, låg i onsdags på 10,5).
Jag är för övrigt rätt arg på Dr D, för jag mailade honom i lördags och sa att jag hade Clexanepanik och behövde ett recept illa kvickt om jag inte skulle tvingas avbryta hans ordination. Jag skrev URGENT och OUT OF MEDICATION i ämnesraden, fortfarande inget svar.
Nu har jag mailat honom att jag kanske är gravid, fortfarande har medicinpanik och behöver svar snabbt. Får jag inte svar i morgon blir jag verkligen irriterad!
Jag har inte så stor Clexanepanik längre, min kusin förbarmade sig och skrev ut 10 sprutor bara för att jag ska klara mig tills jag får ett recept från Grekland, men det vet ju inte han. Och hur svårt kan det vara? Varför tar han oss inte på allvar när vi förklarat gång på gång att vi inte kan köpa hans ordinationer receptfritt?
Jag kan inte tro att den adderade stressen av att inte ha ordentliga recept på den medicin vi behöver kan gynna eventuella graviditeter, och vi betalar dyra pengar allihop. Pfft...