Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Zin, härligt att du är på G och att Dr D håller koll på dig!!! Nu ska du se det kommer gå vägen! Kram finaste
Zin, härligt att du är på G och att Dr D håller koll på dig!!! Nu ska du se det kommer gå vägen! Kram finaste
Curly, det var säkert som Dr D säger. En dålig månad helt enkelt. Du ska se nästa gång kommer det gå fin fint. Vi hörs! Kram
Lycka till alla Greklandsresenärer!!!!
Zin, så imponerad att du kan tolka alla siffror! Du borde verkligen ta det där Dr D assistentjobbet snart
Zin, nej ska ringa sköterskan imorgon och kolla om hon fått tag på remiss till de olika proverna. Hoppas vi får ta proverna denna vecka innan semestern.
Criss00, klart du vågar ta sprutan själv!! Jag är världens fegis men jag har tagit sprutor hej vilt sedan jag började med ivf. Det känns inget och är snabbt gjort!!! Lycka till!!
Hjärte, tänk på att det är tidsskillnad!!!
Påskliljan, ja det utlåtandet fick jag oxå. Därför fick jag inte riktigt med min man på tåget så för oss blir det nog äd nu. Ska bli spännande att följa vad Dr D ordinerar dig. Lycka till!
Åh Poussin finaste, grattis till en liten prins som växer och frodas!!!! Så lycklig för er skull!!!! Kramar i massor vännen