Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag har blivit ordinerad av Dr D att ta predisolon på eftermiddagen. I och med att jag har diabetes så är det bäst för mig att ta den kl. 13.00 eller kl. 22.00 då toppen vad gäller blodsockernivån kommer 8 timmar efter intag av predisolon och då behöver jag vara vaken så att jag kan korrigera blodsockret med mer insulin. Jag har själv tagit det kl. 22.00 och inte haft några problem med att sova. Finns det något mer argument varför man inte ska ta det så sent?
Imorse fick jag ett plus på stickan och nu har oron satt igång. Dr D bad mig vara uppmärksam på en immunreaktion men jag upplever inte några symntom. Det tror jag inte jag gjort tidigare heller när jag fått missfall men har då inte varit så uppmärksam. Känner ni andra alltid av immunpåslag? Jag känner i och för sig av lite klåda ev svampinfektion men det är väl inget tecken på immunpåslag?
Jag har tagit blodprover idag och väntar nu på svar. Jag har så svårt att koncentrera mig på jobbet just nu. Vill bara googla tidiga tecken men försöker avhålla mig. Nu startar oron igen....