• TWH

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Grattis Hjärte!!!🍸🎈🎉 en Atenkille till, visst är det fler killar än tjejer🌺 det måste ha gått snabbt som attan med tanke på tiden mellan dina inlägg😍 Vilaa, jag skulle också be Penny skicka med. Cff, spännande m provsvar, du får gärna uppdatera då jag skulle vilja ta prover för uppdatering! Che, jag kollade på min immune follow up och jag hade 250 i hcg på dag 4+2 med nuvarande👍

• TWH

Nej, vet inte vad det betyder men låt D sköta det där - ingen ide att försöka förstå😘 jag har helatiden haft värden utanför referens😍

• TWH

Angla, tråkigt att höra om det negativa adoptionsbeskedet, jag kan tyvärr inte hjälpa dig med medicinen nu💝

• TWH

Hej Skalman! Välkommen och välkommen Angel00! Skalman, hur får du ordinerat il? Hur många försök har du gjort m dr Ds support? Angel00, jag har beställt hem il av dr D, Lully ha säkert tipsat dig om bra sköterskor😊

• TWH

Skalmann, jag förstår - går du och betalar 3000 per il? Jag gjorde det i början men har nu hittat alternativ. Jag vet inte om jag kan hjälpa med kontakt men kan ju försöka om du inboxar. Jag är dålig på att tyda dina provsvar, någon som kan hjälpa Skalmann?

• TWH

Tjejer, vad har ni haft för blodsockernivåer, ni som är/har varit gravida? Min barnmorska reagerade på att mina nivåer var höga - nu har jag förstått att kortison ger ökat blodsocker. Någon som vet något om detta?

• TWH

Ok, tack för feed back, jag äter inte speciellt mkt socker så därför blev jag förvånad att jag har höga sockervärden. Jag pratade idag m en tjej som är diabetiker och som ska få kortison, hon kommer att följas speciellt då blodsockret påverkas av kortisonet. Jag får avvakta och se nästa blodprov, det kanske är bättre

• TWH

Snart lycklig o Singha, det går bra tack💝 Rul på tisdag, går in i v20 idag, dock har de redan mätt huvud och sett att hjärtat ser bra ut m 4 klaffar så det känns lite lugnande. Har börjat känna fosterrörelser sådet lugnar också - slipper sprina på ul hela tiden för attse att den lever😉 jag önskar er all lycka till nu🍀 jag vill också höra hur det går för Cice, Prickigchoklad o Singoalla?

• TWH

Jag kan bara hålla med föregående talare, jag läser hela tiden och kommer inte att lämna tråden❤ om vi lyckas (vi tar inget för givet) så tänkte jag även försöka driva frågan kring svensk sjukvård och den minimala förståelse och brist på kunskap som finns - på ngt sätt. Lättare att vara öppet ifrågasättande mot eventuella kritiker om vi lyckas tänker jag. Jag vill så gärna att alla vi ska lyckas och jag kommer fortsätta vara behjälplig så mkt jag kan - och tack för all hjälp so far😍

• TWH

Jag blev faktiskt rund i ansiktet när jag höjde dosen pred till 15, ansiktsformen liksom suddades ut😁 men jag upplever att ansiktsdragen har kommit tillbaka, eller så har jag vant mig😉Che, om du vill kan jag skicka min immune follow up till dig så ser du medicinering, il datum och provsvar, inboxa mig din vanliga mailadress om du vill ha den😊

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!