Jag förstår dig, nerverna är på utsidan. Jag fick inte heller besked på dag tre innan jag kom till min bokade tid f transfer. Jag gick komma upp på ett rum, typ de som vi hade i måndags. Väntar och smådricker vatten. Helt plötsligt kom han in och viftade med ett foto, sa inget. På fotot fanns mina embryon. Sedan tog det en stund, han tvättade och bökade runt lite
. Pratade och kikade väldigt nära, rakt in mellan mässingsatteraljerna (tror redskapet var av mässing). Pryd, vad är det?!? Sedan kommer en sköterska in med röret där embryona ligger. Har för mig att jag även fick se dem på skärmen och D kommenterade. Sedan är du gravid tills annat påvisas. Jag fick dropp efteråt och det tar ju lite extra tid, men jag tror absolut du hinner. (Då fick jag inte dropp ÄP-dagen, som vi nu fick.) Angenämt problem när de behöver sy in i midjan, för mig hade de behövt lägga ut den i midjan.
Ångrar att jag inte köpte sandaler, kunde ju åtminstone ha glittrat fint runt fötterna som grekinnorna gör. Det låter ändå som en mysig dag, trots nervpirret. Själv är jag så trött, vet inte vad jag ska orka med idag. Kram.