Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
STOR VARM KRAM TJEJEN!!!!
STOR VARM KRAM TJEJEN!!!!
Greeneyes: välkommen! väldigt många lyckas med bara Levaxin så vi får hoppas att det är så för dig Var noga med att kolla antikropparna ordentligt. Jodå, sköldkörtelproblematik i sig sätts i samband med infertilitet i Sverige men eftersom det är så "lättåtgärdat" så menar man officiellt att det inte har nån betydelse för så länge värdena är bra så ska ju allt funka.. Sen kommer nästa problem att den referensen du får av läkarna här som ska vara jättebra är inte korrekt .
Vilaa: på apoteket med utländskt originalrecept (EJ mail och obs att ALL info måste finnas med), via en läkare som översätter recepten eller så skickar Penny grejorna.
Holly: ja då, det kan det. Ska du kolla snart igen?
Mitt TSH var 1,8 när de kollade på Sophiahemmet för 1.5 år sedan. Tänkte jatt jag nog ska hålla lite koll på det nu när jag medicinerar och allt. Hur ofta brukar ni kolla?
Tycker att själva nålen är lite grov, när jag sätter den får jag liksom en impuls att leta reda på något att drämma in den med - som en träsko eller något he he. Är Fragminnålen smalare?
Min klinik skrev också ut kortison åt mig!
Vilaa: alla vi som inte går på den kliniken betalar inte 3000 spänn för IL, jag tror inte att nån av oss ens betalar nåt alls faktiskt! Så det finns alternativ om man har ork & energi att finna dem!