Hej på er. Ni som har erfarenhet av Dr D och intralipider kanske kan ge mig några kloka råd?
Jag ser på mina värden idag att de är högre än förra veckan då han reagerade med ett "your body is not calm". Jag antar att läget inte är bra idag då och försöker få kontakt med honom.
Men sen är det så svårt att få svar från honom, behöver jag dropp idag, I morgon, hur stor dos. Allt är så sekunda och det är svårt att planera jobbet och vårdcentralen efter hans otydliga instruktioner. Ibland sager han inget, ibland sager han emot sig själv och ibland dröjer svaren så himla länge.
Ska jag ta ansvar för intralipiderna själv? Jag vet inte vilka värden jag ska titta på för att veta om jag behöver mer eller mindre.
Några tips?
Vi har också en dispyt om recept. Han vägrar skicka mig ett original via post, som apoteket I malmö och I min hemstad (annan ort) kräver. Han menar på att alla andra kan få ut mot kopia, fax eller utskrivet recept.
Jag vill verkligen inte förlora min blastocyst jag fick tillbaka I fredags pga jag inte får de stöd jag behöver av honom + recept på nya mediciner....