Snart lycklig: Jag hade väl tur med biljettpriset denna gång. Anade att det var nåt lurt med Norweigens billiga pris. Kollade inte så noga deras flygtider. Nackdelen en annan har är ju att man bort i Karlstad. Måste alltså passa in med att hinna med ett tåg/buss till alternativt Stockholm/Göteborg/Gardemoen.Hoppas inte SJ klantar till sig imorgon med tåget... har drygt 4 timmar till godo men man vet ju aldrig...
Nu ska allt vara klart med resan. Tom. bokat en klipp/slingtid hos en frisör på måndag!! Söndagen har jag tänkt besöka nån loppmarknad som typ bara är söndagsöppen... :). Hade planerat att ta metron från flygplatsen till hotellet och bara utnyttja stefanos (chauffören som rekommenderas ifrån LifeClinic) till färden från hotellet till kliniken, Men så fick jag ett mail där han skrev "när jag hämtar dig på flyget så gör vi upp med resten av resorna..." suck. Var väl bara att acceptera. Hans pris för resa till hotellet från flygplatsen var 35 euro. (istället för 6 eller 8 med metron).
Sen har jag en fråga till er alla här inne. Googlade Il-droppet för att kunna köpa med det ifrån Aten. Men det tycks finnas lite olika. Finns 10% och 20%. Vilken har ni...? Och hur många ml? Ingår även kittet med alla nålar/slangar osv..? Finns det olika sorters påsar beroende på om man ska späda med NaCl? Ska man köpa med NaCl också tro..?
Det enda lilla orosmolnet är att de inte svarat på mitt mail om telefonkonsultationen som uteblivit. Det enda Mina skrev i sist var :
There is no cancellation for your Athens appointment. I'll let you know in your private mail for the new date and time
for your telephone consultation.
Och inte ett ljud sen dess ? Hoppas verkligen inte att jag möts av en låst dörr på tisdag... :(
Trevligt helg på Er härinne! :)