Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Kram!
Hej!
Har en fråga ang clexane. Såg att jag bara hade sprutor tom måndag kvar.. Så klantigt att inte upptäcka det tidigare!
Någon som vet vad man kan vända sig för att få mer utskrivet? Bor i Göteborg/Kungsbacka
Hej!
Har tyvärr väldigt svårt att få tag på Clexane 4000IE. Sista tar slut imorgon och Dr D vill inte svara!!
Är det någon som har några över som kan tänkas skicka eller att jag kan hämta? (bor nära göteborg) Självklart mot betalning!
Hoppas ni har haft en fin helg!
Hur ska man tänka kring hcg-värden.. Mina är ganska svajiga + att jag har lite symtom.
Tog ett nytt hcg och FBC igår. HCG var 22350 (6+5).. Var 8676 v 5+6.. Ska det går såhär långsamt. Läser man på amerikanska sidor så står det att det kan ta längre tid för värdet att gå upp än vad det står på svenska sidor.. Känner mig så förvirrad.
Har fått för mig att detta är en ofrostig graviditet..
Sen har mina leukocyter skjutit i höjden till hela 19.0!?! från 15.6.. Lymfocyterna har i alla fall gått ner från 3.4 till 2.7..
Ursäkta för mitt gnällinlägg
Hoppas det går bra för er andra!!
Hej på er! Jag fick konstaterat missed abortion i onsdags och har nu börjat blöda. Var i v 8 men graviditeten var avstannad i v 5. Nytt ivf försök i Jan-feb. Håller tummarna för er som är gravida och i fas att göra ivf försök snart.