Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Skit, skit, skit, testade TNF idag och det har såklart blivit en flare Så nu blir det minst 2 sprutor till. Varför kan inget bara funka och vara enkelt?!?
Skit, skit, skit, testade TNF idag och det har såklart blivit en flare Så nu blir det minst 2 sprutor till. Varför kan inget bara funka och vara enkelt?!?
TWH: det är inte helt ovanligt att Humira har den effekten, först stiger värdet för att sedan sjunka. De flesta klarar sig på 2 sprutor men om det blir en flare behövs ytterligare minst 1 omgång, dvs 2 sprutor. Bara att vänta....
Holly: det är nog mitt labs refvärden
Många utländska läkare anser att man helst bör utesluta koffein, det finns också många studier om hur koffein påverkar fertiliteten negativt. I Sverige anser man lite märkligt att 3 koppar/dag är okej. Om du pallar så gå över till koffeinfritt, det är helt okej med sojamjölk i. Det kan ju vara värt det, varför inte gå all in
Zin: jädra skit att du fick en flare!!!! [/quote] Fast nu är jag glad igen! "According to Dr Beers data, women who temporarily flare on Humira have comparable success rates to those who do not...." Hemliga damen: jag dricker också enbart Rooibos. Beklagar sorgen :(
Hahahaha! Helt otroligt!! Jösses.. Jag har en svensk studie på kortison som visar att den ENDA konsekvensen var lite lägre födelsevikt, och det kan man ju stå ut med.... Det luktar nästan avundsjuka, undrar om de egentligen är det?! Vilken tur att du är du Holly, så att du inte blev uppskrämd! Vilken totalidiot att köra den stilen, man blir helt förbluffad..
Holly: jag fick studien av en läkare i en av trådarna här Ja, även läkare gör IVF!! Lägger ut länken senare. Och jag fick pred av min svenska klinik så helt galet är det inte. Man blir verkligen mörkrädd, välkomna till 2012...!! Utomlands är liksom inte lika med humbug, tääänk att utländska läkare också kan nåt Och det är ingen nyhet att Sverige är bland de sämsta i världen på fertilitet.....