germany skrev 2012-07-01 18:06:42 följande:
Hjärtefröjd - Känns skönt att höra från dig som också inte är så där jättebra på engelska att det ändå fungerade att samtala och att han kanske även har förståelse över språkksvårigheterna.
Zin - Jag inboxar dig vid tillfälle ang. något jag frågade om tidigare i en annan tråd + något till..... Men vill inte störa dig nu när ni är på G snart och ska tänka på er själva. Jag återkommer därför med mina frågor lite senare. Önskar er vamt lycka till nu
Criss - Ordinerar Dr D vid första kontakt de prover som han vill att man ska ta? Alltså redan innan man åkt ner till honom eller vill han att man först åker ner och träffar honom och där ordinerar han vilka prover som ska tas? Får inte riktigt grepp om hur det fungerar med alla dessa prover. I bland är det för en som inte riktigt vet hur det går till med Atenbesöket hos Dr D som rena rama "grekiskan", men jag förstår ju att för er som har varit med om denna resa så klarnar allt eftersom. Det kanske gör det för mig också
, men känns jättebra att sätta sig in lite i vad allt innebär innan jag törs ta steget fullt ut och säga till min man att "Nu drar vi till Aten"
. Jag måste nog ligga steget före honom så jag kan övertala honom och för att inte tala om det Zin skrev att det kanske kommer att bli ett underbart minne för oss som aldrig satt vår fot i något annat land än Finland & Norge
Cice - Om du vill så får du väldigt gärna inboxa mig den viktigaste informationen på den där listan du nämnde.
germany, vi körde också allt på plats, jag övervägde att försöka fixa vissa prover hemma först men det var en så liten del av kostnaden som skulle sparas in att jag helt enkelt inte tyckte att det var värt kampen att hitta en läkare på hemmaplan som kunde ordna det. Dessutom kändes det skönt att han kunde ta exakt de prover han ville ha, så att inget missades eller missförstods. Men det är så klart något man får välja själv. Det sköna med att göra allt på plats är ju också att det är mindre att översätta/förstå, allt du behöver tänka på då är att dyka upp på utsatt tid så tar Dr D hand om resten. =)