Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ninnin, jättebra m il så fort det går, försök få till det så snart du bara kan. Braatt du tog dag 10. Idag ska jag få il också.
Ninnin, jättebra m il så fort det går, försök få till det så snart du bara kan. Braatt du tog dag 10. Idag ska jag få il också.
🎅🎁🎄GOD JUL tjejer🎄🎁🎅
Siolina, det är många som inte har fått diagnosen immunproblematik som har varit hos dr D. Däremot så har ju de flesta som söker sig dit genomgått mängder av utredningar o undersökningar innan de söker sig till dr D, utan att ha kunnat få hjälp i Sverige. Själv gick jag igenom två missfallsutredningar på två stora sjukhus i Sthlm. Dock så kollas inte många immunologiska orsaker av den svenska vården. Läs boken "is your body babyfriendly" och se om du känner igen dig i något/några symptom, då kan det ju vara lämpligt att kontakta någon klinik i USA, UK eller Aten (det finns säkert många fler). När det gäller akupunktur så önskar jag att du hade rätt, men då skulle vi ju kunna bota autoimmuna sjukdomar med det och det vore ju fantastiskt, tyvärr verkar det lite mer komplext.
Enäggs och Siolina, jag rekomenderar er att läsa Zinfandels hemsida där hon har sammanställt massor av info, mkt läsvärd - där får ni säkert svar på många frågor! Fertilitetsguiden.com Zin, jag skulle precis gå in på den och kommer inte in😳