Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Lotus: Tack snälla! BF är 17 mars, så det är ett tag kvar.
Lotus: Tack snälla! BF är 17 mars, så det är ett tag kvar.
Snart lycklig: Tack! Jag känner ett par enäggstjejer i min egen ålder och tänker likadant, att det måste vara skönt att vara tvåäggs och dessutom av olika kön så att man slipper bli jämförd hela tiden. Vi hade så klart varit överlyckliga för två tjejer eller två killar också, men eftersom det troligtvis inte blir fler barn sen så känns det ju oerhört lyxigt att få en av varje.
Grattis Ninninn!
Svar från Dr D på 50 minuter, lördagen innan jul! Inte illa! Mitt minskande av Prednisolon på eget bevåg verkar inte ha gjort någon skada heller, är nu nere på 7,5 mg/dag från 15 mg/dag och allt såg bra ut enligt honom. Däremot vill han att jag ska ta ett nytt FBC om en vecka, vi får väl se om det ens är möjligt ... Men skönt att inte värdena har skenat, nu känns det som att jag med gott samvete kan minska till 5 mg precis som du Hjärte, och stanna där tills vidare!
God jul alla fina kämpar i den här tråden! Jag är så oerhört tacksam att jag hittade hit, det förändrade ju faktiskt mitt liv, och jag hoppas och tror att det blir många plus här under 2013!
Stor kram till alla hjälpsamma, stöttande och peppande tjejer!
Regna: Stort grattis, vilken fantastisk julklapp!