Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ninninn: Jag betalat ingenting.
Ninninn: Jag betalat ingenting.
Jag fick svaren på det FBC jag tog i förra veckan men det är de svenska benämningarna. Kan någon hjälpa mig med vilket prov som avser vad enligt vad Dr D har sagt att ska tas: (B leukocyter, B lemfocyter (type-differentiation, b erythrocyter, b thrombocyter, mcv, mch, mchc).
Lpk =
Neutofila =
Tpk =
Eosinofila =
Basofila =
Lymfocyter =
Monocyter =
Jag fick svaren på det FBC jag tog i förra veckan men det är de svenska benämningarna. Kan någon hjälpa mig med vilket prov som avser vad enligt vad Dr D har sagt att ska tas: (B leukocyter, B lemfocyter (type-differentiation, b erythrocyter, b thrombocyter, mcv, mch, mchc).
Lpk =
Neutofila =
Tpk =
Eosinofila =
Basofila =
Lymfocyter =
Monocyter =
TWH: Tror tyvärr inte någon klinik kommer att backa upp Dr D:s behandling. Men det hindrar ju inte att du kör utan deras godkännande. Så tror jag de flesta här i tråden gör.
Serpafar och pergotime är samma sak, men dhea är väl något helt annat?
Min klinik tillåter inte serpafar/pergotime månaden före IVF-start, men det är säkert olika från klinik till klinik.
Jag tjatade mig till sju påsar från Dr D, sen har jag köpt fler genom Cice.
Jag har hittills tagit blodstatus ungefär varannan vecka. Min sjuksköterska fixar remisser och jag får svar samma dag. På remissen är är alla rutor under hematologi ikryssade.