Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag vill gärna med ta tnf alpha och Nk- cellorov i sverige... Någon som vet vart?? Tack igen alla!!
Jag vill gärna med ta tnf alpha och Nk- cellorov i sverige... Någon som vet vart?? Tack igen alla!!
Tack igen Zin för info🌺❤tror tyvärr att jag får leva i ovisshet vad gäller dessa prover har verkligen inte råd att ta dessa...usch för denna ovisshet... Men så får det väl vara... Känns som om att jag börjar närma mig ett beslut att det inte blir ngr syskon till våran son😞😞bara inse det... Ledsen nu i hela kroppen känner jag... Jag önskar så av hela mitt hjärta att ni får era små..det sim ändå har drivit mig är att vi har ju lyckats en gg varför inte nu liksom.... Undrar om du orkar Zin eller ngn annan klok kvinna här vet om spottings kan höra i hop med låg äggreserv? Vill så innerligt inte tro det, men det kanske är så😔hade ju 1,0 på mitt amh... Ja, ja... Stor kram alla fina!!
Hej! Jag tar tacksamt emot boken, tror jag behöver den, tyvärr, är så glad för alla dessa fina människor här inne, tror jag hade gått under om inte ni funnits...tack Hjärte! Vi funderar på här hemma jag och min man att samla lite fakta och skicka till ngn tidning eller vända sig till högsta ansvariga nämnd för detta och påvisa att så här många kvinnor har fått bevisat att deras immunförsvar är överaktivt genom provtagning i Athen eller USA t ex....det hade därför varit i trekant att veta hur många kvinnor b la i denna tråd som fått det konstaterat via prover utomlands, som de vägrar ta i Sverige det vore väl evidens om ngt! Tack dr D för att du är innovativ och han om någon bedriver ju absolut forskning, det finns ju klara samband och bevis, nä nu jäklar måste det göras ngt. Jag ska även prata med Leif Matthiesen igen, jag har god kontakt med honom...usch att man ska behöva kämpa med att få ta alla prover som behövs för at få hela kartan lagd, det är helt otroligt så besvikna på Sveriges sjukvård i detta sammanhang! Hjärte jag inboxar dig om jag nu vet hur man gör dvs! Tack alla här inne! Det är verkligen en otrolig tråd,mom bara läkarna visste....kan inte fatta att se blundar för detta...vi är så må ga nu....suck och pust!
Hej igen! Står nu i mitt femte mf/ma, har fullständig panik, utom mig av oro och sorg. Vill så gärna testa Dr D, men känner mig osäker efter allt ni skriver. Jag ska nu testa kortison, fragmin inför nästa grav, trombyl har jag kört de sista två, men hjälper inte.... Visst kunde man kontakta en klinik i Köpenhamn för nk-celler? Vore oerhört tacksam för länk till kliniken, någon som varit där?? Ber verkligen om er hjälp, fattar inte vad som hänt, en son inga mf/ma innan, nu 5 st, läkarna säger bara att det är äggen det är fel på, vad tror ni. Mitt tsh steg till 2,5 i v 6, då ville jag ha levaxin liten dos men fick det ej, kan det vara orsaken? Körde även crinone denna grav, men hjärtat kommer aldrig igång, de senaste mf har de stannat exakt i samma v och dag v 6+4, ingen hjärtaktivitet.... Frågan är när man ska ge upp.....så härligt att se att många är på G iaf, stort grattis Che, TWH och skogsbruden och övriga givetvis....men de är er jag kommer på så här...var ett tag sedan jag var inne, då jag trodde det skulle gå vägen denna gång. En sak till, jag har aldrig skrapats, tror ni att detkan hjälpa/förbättra, jag har två små myom, kanske skulle ta bort dessa samtidigt, hur hade ni resonerat, läkarn säger ju att dessa inta ska påverka, men man vill ju ha en ren livmoder, eller hur? Oerhört tacksam för kloka synpunkter och tankar....litar definitivt mer på er än läkarna! Kram, kram.
Nu kom jag på en sak till jag funderar jättemycket över. Jag är RH-negativ och fick inte någon immuniseringsbehandling när första ma konstaterades, trots att det skedde i v 11, visserligen medicinsk behandling, men jag har för mig att man ska få behandling om graviditeten är efter v 9-10, rätta mig gärna om jag har fel...
Det kanske är så att jag stöter bort embryot för att jag inte fick någon immunisering? Kloka tankar och kunskap välkomnas....
Läkarna hävdar att det bara ges vid skrapning, men jag vet kvinnor som fått behandlign för säkerhetskull och vem vill inte det, funderar ju på det nu med såklart....suck:((