Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
En fråga, vad är BHCG för typ av blodtest? är det HCG? dr D vill att jag ska ta ett sådant test på fredag och är lite osäker på om han menar HCG. Tacksam för svar.
Kram
TSH
Om du har ett TSH över 1,0 och din läkare hävdar att ditt TSH är bra och absolut inte bör sänkas mer, kan du visa läkaren detta behandlingsmål i Västra Götalandsregionen (lista över rekommenderade läkemedel samt ett stöd för vårdgivare vid behandling)
epi.vgregion.se/upload/Läkemedel/Endokrinologi%20REKlistan_2015.pdf
Vilka mediciner har du tagit Annc?
Jag ska dit om 2 v nyfiken.
Intralipider
Blodtunnande
Neupogen?
AnnC va det första försöket med immunologisk hjälp?
Egna ägg eller donator?
Ursäkta alla inlägg. Telefonen verkar hängt upp sig
Hej på er. Jag har panikångest. Vi ska börja med immunologisk behandling och göra iVF i 2 steg med egna ägg. Nu är jag sååå rädd att de inte ska gå att frysa så att vi kan göra del 2.
Sista IVF vi gjorde fick jag ut 9 ägg och av dem blev flera befruktade och 1 blev till blastocyst. Idag på VUL var det inte så manga äggblåsor.
Jag har sådan ångest. Äggplock sker först på måndag, så jag ska gå ett bra tag till med dessa tankar innan jag vet. Sen ska de ju befruktas, sen ska de fortsätta dela sig. SEN vet jag om de går att frysa så att jag kan komma i rätt fas i min kropp med medicine och ta emot dem.