Fenan79 skrev 2013-11-07 09:35:39 följande:
Angla - ush vad jobbigt med symptom i det här läget. Förstår att du kanske inte orkar tänka på det än och du måste såklart få ta det i din egen takt och sörja..men såsmåningom kan det vara skönt att tänka på hur man ska gå vidare, Det jag försöker fråga om är, har ni några embryon i frysen? Eller blir det ny IVF med hormoner osv?
Vi har en 2-dagars kvar och vi har 1-2 färska försök kvar också. Men redan innan detta försök så var jag tveksam till att orka. Min dröm och längtan är en adoption. Där får man barn, slipper våndan och det är helt magiskt. Men familjerätten sa nej och helst vill jag fråga igen men jag vet inte om jag orkar ens det. Jag funderar mer och mer på att vara nöjd. Jag är trotts allt lyckligt lottad som har ett barn och två bonusar. Tomrummet finns där och längtan också. Men det är inte värt smärtan att leva i längtan när det finns tre barn som behöver mig här och nu. Annars är ju risken att jag längtar efter en dröm som aldrig kommer och missar stunder och år med de jag har. Jag velar och är väldigt uppgiven ...