Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Nu har jag bokat in 2 tider för IL. Blev dock lite konfunderad, Lully, sa inte du att det tog över en timme att får det hos dem? Jag frågade nämligen och då sa hon att det tar max 40 min eftersom jag redan fått det en gång - det är ju lika snabbt som i Aten... Men det vet ju vad de gör så jag litar på dem, blev bara lite överraskad.
Idag var jag hos SO och fick resultat på min svajiga sköldkörtel, 1,3 i december, 2,4 i januari och nu 0,4! Höjde dosen när jag låg på 2,4, men ändå, känns som en väldigt stort fall. T4 ligger högt men inom ref, men TPO ligger 361 så på tok för högt. Jag är dock nöjd över mitt låga TSH då det alltid går upp vid IVF - 0,4 känns som en bra utgångspunkt!
Måste bara berätta för han var så rar. Gjorde ul och han såg några små blåsor på varje sida, (inga mirakel med Inofolic här inte Curly...), men så sa han " de här kan du bli gravid med, inga problem"! Tyckte det var rart sagt. Han sa även att det är viktigt att jag blir gravid snart för chanserna minskar för varje år med mitt usla AMH - svarade att vi planerar att bli gravida vecka 8!
Curly - Är så nyfiken, har du hört något från Aten???
Kram!