Puhh vilken dag! Ligger på på hotellet efter att fått dropp, 150 ml tror jag. Cice fick du vänta typ hela dg också??
Vi kom vid två fick ta blodprover ganska omedelbart sen vänta typ 1,5 h innan vul, sen samtal, han verkar vld stressad hela tiden. Min man var lite skeptisk eftersom han upplevde honom som stressad. Min man tycker att det kostar så mkt och man reser hit osv.. Vi fick samtidigt förtroende för honom och han är verkl kunnig och ärlig!
Sen var typ IL slut så han fick iväg två tim och jaga il. Kom tillslut efter resturangbesök mm..kl sju. Sköterskan väntade på oss på hotellet, gav mig dropp! Sen det sjukaste av allt, hon tog all medicin med sig dvs våra 3 IL påsar!! Så vi fick ringa och jaga Dr D som nu ska hitta henne. Hur tänkte hon??
Vad fick ni förresten betala sköterskan? Han informerade näml. Inte om det..
Man känner sig lite utlämnad, man måste lita på honom till 100 proc!!
Hur som helst så såg mina äggstockar fina ut och det är äggkvaliten han inte tror är bra! Får se vad alla blodprover visar..
Känns ok men lite förvirrad just nu. Tycker han kunde varit mer förberedd med IL eftersom han vet att man reser långt osv. Arg på sköterskan som plockade med sig IL påsarna bara så där..
Cice fick du också IL med dig? Hur kände du efter besöket?