Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Holly, jag tror Angla skrev att hon är tillbaka den 20 eller om det var den 23 juli.
Holly, jag tror Angla skrev att hon är tillbaka den 20 eller om det var den 23 juli.
Angla, om HCH fördubblas mellan var 36-72 timme så tror jag det är normalt. När HCG-nivån blir högre så sker dubbleringen sedan långsammare.
Hållet tummarna för er idag!
Holly: Ultraljud i vecka 6+0 låter ärligt talat för tidigt. Vi funderar på att boka tid i vecka 7+0 om HCG verkar okej i morgon, men gissningsvis blir det inte förrän vecka 7+6 när vi är tillbaka från semestern.
Angla... vad ledsen jag blir för eran skull!
Hm, 5+6 tror jag (lite osäker på när jag hade ÄL)... vi kanske syns på C-kliniken i morgon, jag ska va där vid åtta på morgonen redan.
Ringer de upp på eftermiddagen och lämnar resultat på FBC också?
Ni som tar Urtogestan, äter ni det eller tar ni de som vagiatorer? Är det skillnad mellan det Urtogestan man äter och det man "stoppar upp"?
TWH, är det alltså samma tablett som man antingen kan äta eller ta som vaggis?
Snartlycklig: Jag tar vanliga progesteronvagiatorer just nu, men det känns ju som allt rinner ut, trots att jag ligger ner efteråt. Konstigt att progesteron att äta inte finns i Sverige... för det gör det väl inte?