Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Tack! Tänker på dig då och då! Ja, jag blev ju gravid ... och jag är ung, bara 32 år trotts 13 års barnlängtan
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Mmmm nog är det antagligen så att han vet vad han pratar om. Bryr sig gör han i vart fall!!!
Ah, jag funderar också på att försöka få ersättning. Men du ansökte alltså om ersättning för immunologiskbehandling?
Prova eller inte det är en svår avvägning tycker jag. Förr hade jag testat allt för att få vara gravid. Idag vet jag ju att lyckan är så oändligt stor när man blir mamma genom adoption att jag faktiskt inte är lika villig att testa vad som helst längre. Bara vi alla dör lyckliga så är ju allt gott!
Haha "du verkar väldigt gravid" och ytterst paranoid över livets nycker
Jag gjorde IVF förra sommaren alltså 2012. Blev gravid och fick mf. Gjorde en till IVF i maj 2013 som fick totalfrysas pga att en follickel ägglossade förtidigt. De fryste in 1st 2-dagars och 2st 5-dagars. En dog vid tining och en 5-dagars fick vi tillbaks nu i tablettstyrd cykel.
Åh, jag tycker strecket är starkt faktiskt.