Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ninninn skrev 2012-10-03 19:06:40 följande:
Tack för värmande ord! Ja de är bara att kämpa vidare även fast de får upp och ner någon gång måste de väl ändå vara vår tur. En fråga är de för sent om man tar il dag 13 istället för dag 10?? Hur lång tid tar de innan de börjar verka?Menar dag 13 i cykeln så borde det vara ok! Idag var jag och gjorde mammografi (gör det årligen pga arv i släkten). Min läkare såg i min journal att jag hade fått il hos dem (de hjälper till med administrationen men inte att skriva ut nedicinen eftersom det inte är en fertilitetsklinik) pga mina 9 missfall. Han frågade direkt hur höga värden jag hade på nk celler och undrade om jag ville att han skulle förklara varför/hur il fungerar. Han tyckte det var en mkt lämplig metod - han är ju van att ge sina cancerpatienter il. Det känns skönt att en svensk läkare som kontinuerligt ordinerar il till andra patienter stöttar dr Ds (och andra klinikers) il behandling. Han berättade dessutom att hans mor hade fått 12 missfall mellan honom och hans bror. Mellan det hon var 32-42 år. Så han var mkt positiv till att jag skulle lyckas med behandling förr eller senare. Kanske en liten uppmuntran till Ninnin m andra🌺